Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-06 15:15:56

JPEX︳講緊林穎彤?曾婉拒「Bella朋友呀熹」邀拍廣告 MIRROR廣告監製柳瑩:我驚害咗藝人

分享:

鄭雋熹

加密幣平台JPEX風波再度升溫,尋日警方拘捕TVB29歲藝人鄭雋熹。鄭早前曾於youtube頻道分析加密幣圈消息。而鄭雋熹被捕後,同時爆出其與TVB另一位女演員林穎彤早前涉及另一宗案件,一同被控涉嫌在公眾地方行為不檢。

睇JPEX背景睇到有「不安嘅感覺」

暫時未知鄭雋熹與JPEX有何關係,但早喺9月中JPEX案爆發時,同森美主持節目嘅攝影師劉翁,佢太太柳瑩就出過post,表示有位「Bella朋友呀熹」聯絡佢,聲稱「介紹JPEX搵我拍一輯新嘅廣告,連埋推薦藝人,Budget給我七位數」。柳瑩於是查閱JPEX公司背景同生意手法,佢話「一邊睇company profile一邊產生不安嘅感覺」。

雖然酬勞豐厚,但係柳瑩過唔到自己嗰關。「我同老公講,呢啲錢我哋未必賺到,如果我去搵藝人我驚害咗藝人」,後來柳瑩開一個天價畀JPEX等對方知難而退,老公劉翁都同意,最後輕易地解決咗個問題。到9月中,證監會就公開點名批評JPEX。

同老公講「呢啲錢我哋未必賺到」

當時唔少人都大讚柳瑩有智慧同正義感,但就冇人注意到聯絡柳瑩嘅「Bella朋友呀熹」係邊個。而家鄭雋熹被捕,似乎水落石出。

柳瑩本來打理家族嘅製衣生意,後來老公劉翁邀請佢幫手打點廣告製作公司,於是兩公婆拍住上。柳瑩曾經為MIRROR多個廣告擔任監製,打點幕後大小事務。

Ad Block

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受