Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-10 15:37:20

羅毓儀挑戰創作廣告歌 自爆入行前是band友

分享:
HK ENT

除了《大家減齡》廣告歌,Yuki現場亦有獻唱她的第一首派台作品《完璧》。

演《下流上車族》蔓蔓一角爆紅的羅毓儀(Yuki),昨日出席「中銀人壽」全力策動的「大家減齡」獎賞計劃的《大十一〇夏日祭》,首次獻唱自己創作的廣告歌,當中兩句歌詞「全家人又又又減多幾歲/努力要郁多兩郁/」唱得現場觀眾馬上入腦。

 

獻唱自家創作望觀眾投入跳舞

Yuki稱,對於首次獻唱自創廣告歌很有信心,又希望可帶動現場觀眾的反應,她笑言:「呢首歌本身係一首好開心、好愉快嘅歌,本身錄嘅時候都有啲緊張,監製都有俾意見,話要多啲energy,要想像自己係唱緊動漫嘅主題曲,好熱血好活潑嘅感覺。好希望到時喺我演唱嘅時候可以見到觀眾同我一齊郁一齊跳, deliver到首歌嘅message俾大家啦!」

生活

拍MV時Yuki一邊演唱一邊彈結他,來顯展音樂才華。

8級電子結他資歷

外表可愛斯文的Yuki,入行前band友,擁有8級電子結他功力,自己亦會作曲填詞,但創作廣告歌卻是她的「第一次」。Yuki表示:「我覺得創作廣告歌最大嘅難度,就係佢嘅旋律一定要好聽同易記。今次呢個『大家減齡』獎賞程式嘅廣告歌,其實係想鼓勵大家多啲做運動、郁多啲、健康啲,所以個melody都係以輕快同埋catchy為主,希望聽到首歌嘅人可以好似歌詞咁講,一齊『郁多兩郁』。」

HK ENT HK ENT 生活
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受