Ad Block Ad Block
娛樂
2021-05-27 15:41:00

《視點31》足本播出|黃藍互欺?盧覓雪玻璃朱就欺凌問題擦出火花

分享:

盧覓雪與撐警玻璃朱在《視點31》的足本播出,片長約30分鐘,玻璃朱不時同意盧覓雪的論點。及至最後兩分鐘,玻璃朱提到網絡欺凌,終於與盧覓雪擦出火花。

玻璃朱認為兩個電視台各有精英,良性競爭而非網絡欺凌,「依家最大嘅問題係網絡欺凌問題,人哋點樣落廣告,就去打壓、欺凌人。」盧覓雪聞言忍不住笑謂︰「你話人唔落廣告,就係欺凌人,咁樣係講不過去嘅!」玻璃朱強調這個是事實,盧覓雪指另一邊陣營也同樣有此情況。

玻璃朱又說︰「起碼啲藍人唔會欺凌啲黃人,啲藍人唔會走去ViuTV或者麥當勞……」盧覓雪認為是因為藍營不太懂網絡世界,加上不是鍵盤戰士,其後玻璃朱問︰「我問你喇,係咪同意呢啲人做法呢?」盧覓雪從容答道︰「我唔可以話同意,但呢個係事實嘅反映,社會就係存在咗好多不信任,好多怨憤同好多仇恨,呢個唔係我哋可以解決到嘅問題。」玻璃朱聞言即謂︰「點解要縱容呢啲慣性欺凌呢?」

盧覓雪之後語帶激動說:「我好唔同意你呢個講法,我今日唯一要同你拗嘅就係呢個問題,呢個欺凌係幾時出現,大家都明白,呢個問題嘅出現,你要問返前面嗰截喇。好啦,之後大家點樣善後呢,哦!你話唔落我廣告就係欺凌我,你慣性欺凌我,喂!你當黃同藍兩批人,黃嘅人同樣受欺凌吖嘛,我而家惟有局住代表佢哋去講嘢啦,嗱!你又代表藍去講嘢嘛!」

到最後主持人著玻璃朱簡短回應,她說︰「係講嗰句啦,欺凌嘅話,有一邊係零舍嚴重啲嘅,係咪去到唔俾權利人哋揀呢,你哋成日話要爭取自由,點解唔俾自由人哋,我覺得係講唔通囉!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受