Ad Block Ad Block
娛樂
2020-12-08 22:43:00

【錢國偉設靈】視Wilson為最強大腦 張衛健︰我哋應該叫Big Five

分享:

錢國偉(Wilson)離世,其家屬於沙田寶福山設靈,Big Four成員張衛健、蘇永康及許志安前往弔唁。張衛健表示Big Four與Wilson建立了深厚友誼,感謝他示範了如何做一個勇敢男人,如何愛身邊的人和家人,身體力行,又指當年Big Four演唱會由零開始是Wilson做監製,由紅館到海外都是他一手包辦。

蘇永康指Big Four在表演和藝術上有少許成績,Wilson作為領軍人物是功不可沒。他說︰「當初構思Big Four嘅時候,大家都係諗搵邊個監製好呢?最後大家嘅意屬都係Wilson囉!」張衛健插嘴說:「係!我哋應該叫Big Five ,如果Big Four係四肢手腳,佢就係大腦,希望佢嘅家人振作。」

許志安說:「好掛住佢,Wilson係好開心嘅人,我哋會延續佢嘅精神,一路做下去。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受