《愛‧回家之開心速遞》面臨倒數階段,林淑敏憑「大小姐」一角廣為人識,她透露未來的劇情將會重提接龍的接班人,自己也有留意網民提供的橋段,大讚網民的創意。她盼日後網民再翻看《愛‧回家之開心速遞》時,也會覺得好好看,像《真情》一樣永垂不朽。她很感謝觀眾一直以來的愛載,自己很不捨,會盡力把「龍力蓮」演到最好。
林淑敏與林秀怡一齊出席宣傳活動。(娛樂組攝)
她坦言最難忘是初入劇組的時候,她說︰「我最記得拍攝第一日,監製同我講mark咗20個騷,我就諗住淨做20集,點知一做就9年幾。其實開頭我唔係好拿捏到點樣做,因為同我完全唔同。監製落嚟揸住部機,佢講一句,我講一句,佢用佢嘅語氣話我知要點,笑又要點,跟住拍咗兩日就揣摩到佢想要啲咩。呢個角色唔係一個人做好,係好多人去建立,一個角色邊個做都好,只係我咁好彩拎到呢個角色,係我好彩!」
談到她由20個騷,變到拍足9年,快將失去一筆安定的收入,大小姐表示會慳些用,只祈望自己身體健康,無風無浪不要花太多錢。她稱現階段只想做好大小姐一角,其他東西不敢多想,但承認《愛.回家之開心速遞》是時候需要改變,令觀眾有多些新鮮感。問到她是否跟無綫完約,她表示︰「仲係長約一份!未諗向外闖,希望TVB帶我向外闖,去大灣區闖!」
大小姐在第7集登場。








