Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-15 15:13:20

39歲鄧麗欣激罕曬裸背浸溫泉照 張繼聰搞笑:點肯定依位係你?

分享:

39歲鄧麗欣激罕曬裸背浸溫泉照 張繼聰搞笑:點肯定依位係你?

鄧麗欣(Stephy)於10月份生日當天為電影《飯戲攻心》票房破6000萬找數,分享Deep V一件頭泳衣照,被激讚完全無39歲嘅歲月痕跡,佢當時就笑言已經去盡尺度,其他嘅就交畀林明禎,不過林明禎拒絕分享泳衣照,只係自彈自唱王菀之《飯戲攻心》主題曲《狠愛狠愛你》。而鄧麗欣日前就再次挑戰尺度,於社交平台分享赴台北工作時順道到北投浸溫泉嘅裸背相,寫道:「自完成拍攝之後,台北每天都下著不慌不忙的毛毛細雨,濕濕冷冷,泡個溫泉,最好不過。」

一班網民都喺留言留下一堆心心眼Emoji大讚好索,並跪求正面照及詢問係邊個幫手影相。與鄧麗欣於《飯戲攻心》飾演情侶嘅張繼聰搞笑留言:「其實呢…就… 點肯定依位係你?」鄧麗欣就回應指:「唔好咁咄咄逼人啦」;導演陳詠燊亦搞鬼地留言指自己唔敢Like二嫂呢個Post:「由四千萬開始嘅唔著褲,至到七千萬嘅唔著衫,我好欣賞呢份進步!」,又提到係咪電影中嘅紅色USB內容流出,鄧麗欣隨即反擊:「你地真係要檢討下!」

網民:正過後生嗰陣

鄧麗欣嘅露背相惹起廣大關注,網民亦於討論區出Po討論,大讚好索:「Stephy嘅話我覺得佢後生嗰陣一啲都唔靚,真係到咗三十幾歲打後啲女人味先出晒嚟」、「如果你年齡過40,你就知呢張相影得好正」、「20唔露,30唔露,40路先嚟露」、「正過後生嗰陣」、「想睇正面」等等。不過,都有網民直言鄧麗欣而家太瘦,反而以前有啲肉地仲好睇。

鄧麗欣

鄧麗欣

鄧麗欣

鄧麗欣

鄧麗欣

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受