Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-09 20:08:59

940920|張敬軒角色造型勁似林家謙 導演一句即答應

分享:

《940920》第二集嘉賓有張敬軒!

ViuTV劇集《940920》昨日有張敬軒驚喜現身,他在劇中扮演出版社編緝,軒仔留言說︰「喱期去咗幫人做吓part time 編輯,點知就遇到個成日要氹佢交稿嘅大作家家聰,我平時自己一個人食早餐悶得滯,一於搵埋佢先。再次多謝我嘅呢位網友羅嘉駿 俾機會我同男神 劉俊謙一齊食個單單打打嘅早餐 開心,感。」導演羅嘉駿在IG限時動態回覆軒仔的帖文說︰「多謝網友張敬軒,一問佢就答應。」

至3月31日!開戶投資?睇下艾德喇,迎新獎賞更高達$2,488

Ad Block
《940920》電視截圖。

《940920》電視截圖。

造型打扮似足林家謙

軒仔在劇中的造型極似林家謙,他大讚服裝部同事︰「好啱身,又醒神,好貼心。」他又非常入戲,走到劉俊謙的IG留說︰「唔該唔好阻住余家聰交稿,好多人等住佢份稿開。」Tyson Yoshi到軒仔的帖文留言並標註了唱作人林家謙問道:「is that u?」軒仔則搞笑回覆:「we did it together。(我們一起完成演出)」而家謙也上水回應:「除非唔係。

張敬軒與林家謙長得有點相似。

張敬軒與林家謙長得有點相似。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受