Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-16 11:46:06

A0「細細粒」陳嘉佳曾被母親懷疑性取向 呻身形導致冇市場

分享:

「細細粒」陳嘉佳

現年37歲嘅「細細粒」陳嘉佳憑TVB劇集《老表,你好嘢!》及《老表,你好Hea!》為人熟悉,近年長駐內地發展搵真銀,主力喺抖音直播擔任「吃播」及拍片同網民分享。近日佢喺抖音分享咗一條關於佢嘅愛情觀嘅影片,仲話自己有興趣參加內地嘅相睇節目,仲提及媽媽曾經懷疑佢嘅性取向,兼話自己嘅身形係會令到80%嘅男仔唔想同佢繼續發展落去,不過佢就冇減肥嘅打算。

噸位十足嘅細細粒貪吃形象鮮明,除咗加入直播帶貨行列,仲會拍片同網民分享。近日細細粒上載咗一條關於佢愛情觀嘅影片到抖音,期間佢就話同佢感情要好嘅媽媽曾經懷疑佢嘅性取向,因為佢咁多年嚟都冇帶過男仔返屋企。而細細粒亦直言自己想拍拖,不過因為自己身形嘅問題,令到80%嘅男仔唔想同佢繼續發展落去,佢仲話其實都係正常,第一眼唔通睇到你嘅內心同修養咩。雖然係咁,不過佢就話冇減肥嘅打算,因為食嘢係佢嘅愛好,如果連呢樣嘢都冇埋,咁佢就會連工作、人生同生活嘅動力都冇。另外,細細粒仲話想結婚,所以今年公司有安排佢去參加內地嘅相睇節目。

網民:200斤就不是美不美的問題了

影片出街後,唔少內地網民紛紛留言支持佢,留言話佢好好,例如「我感覺你超級好呀 超級優秀呀」、「沒問題,自己開心最緊要」、「但我覺得你長得很好,氣質也好,根本不覺得你胖是難看的」及「五官長得很精緻,瘦下來絕對是個美女,不過都這麼多年了,對你來說減肥真的很難吧!那就開心一點繼續做自己吧!」等等。不過亦有網民希望佢關注健康問題,留言話「200斤就不是美不美的問題了,是自控能力太差了,200斤能告訴我這樣身體健康嗎?!」、「我跟你說,我以前跟你一樣,但你到一定年紀,你會發現肥胖對健康有影響」、「可以這麼想,減肥是為了自己更健康,而不是為了取悅別人」、「肥唔緊要,係個食相太嘔心」及「其實減一點肥就好,主要是身體問題,讓自己健康點。我自己其實也胖,好多男人看到我就沒下文了,我也習慣了」等等。

影片截圖

影片截圖

影片截圖

影片截圖

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受