Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-06 21:49:35

AGA提早跟歌迷過聖誕 fans狂嗌encore

分享:

AGA到西九出席《Cathay LIVE: Music up close AGA音樂分享會》。

AGA江海迦近日忙於巡唱,但日前仍抽空到西九舉行音樂分享會,藉機會跟歌迷提早過聖誕。她將所有歌曲重新改編,加入爵士樂元素,令現場充滿溫馨歡樂的節日氣氛。她說︰「我好耐冇開過同觀眾咁近距離嘅show,其實我入行前喺多好jazz lounge唱歌,所以今次帶咗幾首啟發我創作嘅歌曲同大家分享。」

AGA帶來不少重編的作品。

AGA又提到入行前於國泰任職空中服務員時的往事,她說:「出道前我係一位空姐,喺做空姐嘅4年期間,見到好多聚散分離,都俾到靈感我寫歌。我會喺制服度攞張餐巾出嚟寫demo歌詞。記得當時問舒文『3年喇喎,啲歌有冇人要呀?』佢就叫我『寫多30首歌先啦』,然後再默默創作,到後來作品面世,好似係《Better Me》,呢段經歷回想起都好開心。」

然後唱出《MIZU》及只在演唱會曝光過的《The Lovers》,AGA解釋這首歌在描述一雙戀人最浪漫的狀態,並預告將於明年正式推出,樂迷要密切留意。

AGA狀態大勇。

提到自己開始作曲的源起,她要感激Ted Lo的鼓勵:「記得當時決定辭職唔做空姐時好迷惘,淨係知自己要做音樂,寫好多歌,唱好多demo。好多謝Ted Lo,佢係我入行第一個認識嘅人,佢鼓勵我寫歌,亦因為佢我先識到舒文。」

到互動環節,AGA讀出掛在台側聖誕樹上的粉絲留言,有人寫上「希望AGA爆紅,年年開演唱會」、「願AGA你與音樂常在」,她更抽出兩位幸運兒,可以到後台見面合照,預先送上聖誕禮物。

AGA讀出掛在台側聖誕樹上的粉絲留言。

到音樂會尾聲,AGA唱出啟發她創作《Night Without You》的《Author’s Theme》,她說:「其實仲有好多歌想唱,想同大家分享,之前自己嘅紅館show全部都係自己寫嘅歌,其實爵士樂都佔咗我人生好大部份,希望之後可以玩多啲改編作品,將呢個歌單搬到更大嘅舞台同大家分享!」然後走到台前與樂迷大合照,最後唱出《Tonight》為這晚劃上圓滿句號。樂迷不捨音樂會就此完結,狂呼encore,最後AGA詢眾要求回到台上,在Ted Lo伴奏之下唱出寓意世界大同,John Lennon的名曲《Imagine》,她笑言:「好配合寰宇一家呢個主題,哈哈!」

 

Ad Block

AGA完騷之後跟在場歌迷大合照。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受