Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-13 15:58:21

Anson Lo盧瀚霆重拾童真 為迪士尼拍宣傳片花絮曝光

分享:

Anson Lo早前應樂園邀請為Duffy and Friends拍攝宣傳花絮。

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)早前出席「Duffy與好友同萌遊」慶祝派對,並為迪士尼樂園拍攝了「Duffy與好友同萌遊」宣傳影片,今日樂園發放製作花絮。為了拍攝該宣傳影片,Anson Lo在拍攝前一日已入住香港迪士尼樂園酒店,好等自己以最佳狀態迎接拍攝工作。

一開機拍攝,Anson Lo即時進入狀態,放下平時又Cool又型的形象,戴上主題頭箍時更展現童真笑容,在鏡頭前流露出最純真的一面。在鏡頭背後,Anson Lo專業地跟工作人員溝通,務求將遊心而玩的心情,透過畫面傳遞給觀眾。幕後花絮中,Anson Lo亦分享了這次拍攝宣傳影片的感受,他說:「係好夢幻、奇妙又開心嘅經歷。Duffy and Friends佢哋好Cute,佢哋就好似一班好朋友無憂無慮咁喺埋一齊玩,同佢哋一齊,我都好似成為咗佢哋嘅一份子,搵番自己嘅童心!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受