Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-04 17:13:41

ANSONBEAN 與 Marf合體拍廣告 師兄妹忽然技癢大曬舞技

分享:
ANSONBEAN 與 Marf合體拍廣告。

ANSONBEAN 與 Marf合體拍廣告。

同是《全民造星》出身的陳毅燊(ANSONBEAN)與COLLAR 成員邱彥筒(Marf),自出道以來吸金力驚人!最近他們獲邀接拍護膚品廣告,原本二人私底下亦老友鬼鬼,兩師兄妹首次合作一拍即合。現場他們玩自拍、鬥整鬼臉,還自創舞蹈動作送彩蛋,非常歡樂。

ANSONBEAN坦言對護膚非常講究,更自有一套非常有系統的「偷懶」秘方,他說:「其實我細個都唔注重護膚,去到中學時,發現自己長暗瘡,就走去問媽咪,開始面部清潔,到參加《造星》入行後,就開始由簡單到嚴格嘅護膚程序,慎防自己懶唔去用,我會將佢哋順序排好放喺鏡前面、,而一星期七日嘅mask亦會排列喺另一位置,啱晒我呢啲懶人。」

其實ANSONBEAN與Marf入行前已經認識,三年前曾屬同一間舞團「Unikcrew」,亦同是外籍跳舞老師Jervin的學生,出於同門,早已熟絡兼夾嘴形,二人首次合作拍廣告,ANSONBEAN說:「之前我哋係同一隊crew,一星期會練舞一次。今次突然同一個入行前已經識嘅朋友一齊拍一個廣告,有好多回憶,又可以玩住拍,唔似拍緊嘢,雖然攰但係都好開心嘅。」二人無所不談,就只是不愛談工作,ANSONBEAN還反指Marf是他的「師姐」,期待有更多合作機會。

二人首次一同工作,一拍即合。 拍攝期間,師兄妹忽然技癢大曬舞蹈。 原來二人入行前已經認識,曾同屬一間舞團。
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受