Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-02 17:00:10

Bob林盛斌為女友人招親 美國逾百間屋收租、被指撞樣蕭徽勇

分享:

Bob林盛斌為女友人招親 逾100間屋收租超筍盤惹網民留言 被指撞樣蕭徽勇

林盛斌(Bob)堪稱娛樂圈「金牌媒人」,曾經表示自己已成功撮合至少10對情侶,包括為張秀文、朱慧敏等都搵到個好老公,又積極為胡定欣物色對象。日前,Bob於社交平台為喺美國做房地產生意嘅女友人高調招親,吸引唔少網民留言指:「我不想努力了」,甚至連女生都表示想認識佢。

缺點:為食咗少少

Bob分享女友人嘅照片並寫道:「約佢食早餐了解吓而家美國有咩靚屋筍盤,佢就問番我身邊仲有冇好嘅男仔筍盤,原來佢啱啱甩咗拖……」Bob表示女友人叫Bonnie,係美國房地產物業公司Capstone 72創辦人,又激讚對方:「心地善良,性格開朗,可愛活潑,平易近人。」

而缺點方面,Bob表示,Bonnie只係為食咗少少及未必成日陪到伴侶:「真係少少嘅啫,早餐食豬扒腸蛋麵係會唔夠飽要加個餐蛋治烘底,同埋仲有一樣嘢要講明先,先小人後君子, 因為佢自己喺美國有超過100間屋收緊租, 所以有時可能會飛來飛去,未必成日陪到你,希望你唔好介意。有邊位男士有興趣想認識吓佢?留言啦。」

Bob女友人

「姐姐我不想努力了」

結果,真係有好多男女網民都留言表示想認識Bonnie:「Bob爺,你咁多筍盤喺手,開番間媒人公司益吓我地好喎」、「姐姐我不想努力了」、「會唔會考慮中途轉機?可以考慮吓我,我不想努力了」、「女仔啱佢嗎?想認識佢。」、「我唔介意佢唔得閒陪我,只要記得準時比家用就可以」、「我身為女人生埋個女,都好想認識佢同對佢有興趣」等等。

另外,有網民指Bonnie與Bob好似樣,詢問:「其實係咪你個妹?同你有d似樣」;亦有網民表示Bonnie外形與TVB演員蕭徽勇撞樣,封佢做「女版蕭徽勇」。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受