Ad Block Ad Block
娛樂
2023-05-08 10:00:00

CHILL CLUB頒獎禮2023|姜濤銀獎感言向鏡仔大訴心中情 網民︰MIRROR係咪解散?

分享:

姜濤在台上向MIRROR各成員表達謝意及鼓勵。

姜濤獲「CHILL CLUB男歌手」銀,他上到台除了指定動作多謝公司及一眾高層之後,表示自己想了一些說話,希望可以借今次頒獎舞台想逐一向MIRROR各成員致謝。不過,姜濤這番說話一度引來大家揣測MIRROR是否即將要解散,但亦有人認為他的說話是有意幫助其他不起眼的成員,盼公司可以留意到其他隊友。

姜濤先多謝隊長楊樂文(Lokman)︰「我記得頭幾年,我哋有好多好多嘅內部問題,大家睇《調教你MIRROR》會知道,但係我知道經過《調教你MIRROR》之後,你有好努力成為一個好嘅隊長,我好respect你,多謝你。接著他向Tiger(邱傲然)說到︰「雖然《調教你MIRROR》我同你講過話要每日講50句,但都係一句都冇,但係我知道你有talent,喺電影方面、唱歌方面,其實你都好有你嘅talent,所以,請你繼續加油。

Ad Block

自爆與Frankie零接觸

他其後跟Jeremy(李駿傑)說︰「你係我最surprise嘅一個人,老實講,我喺《全民造星》嘅時候我並未有太留意你,但係……你真係……我想講,講真,你係我哋咁多個成員中,真係進步得最多最多嘅一位」期間Jeremy曾一度企起身做出打人手勢,未幾他坐下再向姜濤做出心形動作。姜濤續向Alton(王智德)說︰「我每一次搵你都係傾啲無聊嘢,哈哈!但係我知道,你一直好渴求有表現自己嘅機會,我相信你總有一日會做到

姜濤續提到自己近乎跟Frankie(陳瑞輝)零接觸︰「其實我同Tiger起碼有一句,但我同你可能一句都冇,哈哈!咁但係,我知道你仲好盡力搵緊自己嘅目標,我相信你比《調教你MIRROR》嘅時候更加清楚自己嘅目標,所以,加油!」

盼Stanley可成為好演員

接著他點評AK(江𤒹生)︰「雖然脾氣都係照舊,但係我知道你都好努力好努力咁樣成為我哋嘅副隊長,所以好尊重你。」台下的AK即做出叫他快說下一個的手勢。

對於Ian,他說︰「I love youproud of你值得擁有嘅一切。你攞獎我好開心,哈哈」其後他續說︰「Stanley(邱士縉)我知道你好想成為一個演員,我知道你對演戲嘅熱情,比現場每一位都更多更多,所以你一定會成為一個好好嘅演員,多謝。

最信任Anson Lo

姜濤指Jer對音樂的態度像他一樣︰「我知道你好想做到自己嘅音樂路,我知道你一直對自己嘅音樂好有堅持,希望你堅持落去,因為我都係咁樣嘅人。接著跟在旁的Edan(呂爵安)說︰「你實在係一個非常非常全能努力嘅人,我只可以講, MIRROR入面,我第二佩服你

最後他跟Anson Lo說︰「我知道外界成日都會將我哋攞嚟比較,我知道我哋好多嘅支持者,有時因為我哋有好多爭拗,但係我想講,我從來冇理過呢啲嘢喺《全民造星》第一日開始,雖然我哋經歷過好多好多嘅誤會,但係我永遠都係最信你,你知㗎,所以,I love you

MIRROR完整訪問

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受