Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-18 13:13:10

Coffee 囝囝被踩「唔得意」爆seed 反擊:Unfollow我啦

分享:
 Coffee 囝囝被網民踩「唔得意」,爆seed 反擊。

Coffee 囝囝被網民踩「唔得意」,爆seed 反擊。

林芊妤(Coffee)自2018年囝囝翟德彥(伯伯)出世後,便為他設立個人IG帳號,伯伯精靈可愛,火速吸納逾17萬粉絲,不過,去年Coffee卻在伯伯的兩歲生日,就關閉了他的IG 帳號,但不時亦有在其個人IG分享母子的生活點滴。

Coffee近日在IG限時動態公開一名網民的私訊留言截圖,內容伯伯被大踩「唔可愛」,更不客氣地話Coffee 行為好cheap ,寫道:「其實真係唔覺得你個仔得意,你成日自戀你個仔,可唔可以唔好再放上網。其實你啲行為好Cheap不過我無聊先會撳你啲嘢睇吓,但開始好頂唔順喇。」

Coffee見狀立即爆seed 回應兼求那名網民取消關注她:「其實我真係冇強迫你睇我嘅嘢,同埋我真係覺得我個仔好得意,我真係好鍾意我個仔,所以我嘅IG都充滿着佢嘅足跡,我從來都冇要求人鍾意佢,呢個係我嘅IG,我鍾意擺咩就擺咩,呢個世界有咁多人有咁多唔同嘅意見,我都要聽,咁我咪好唔得閒?同埋你覺得我Cheap嘅話,你仲Follow我你咪仲Cheap?乖啦,Unfollow我啦。我其實都唔係好想要你呢種Follower,Bye...」Coffee 更表示人生苦短,不要為這些無聊的事而浪費時間。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受