Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-03 22:50:09

Coffee林芊妤係劉馬車炮友?貼IG對話未理會對方而遭報復

分享:
劉馬車忽然稱Coffee林芊妤是他的砲友。

劉馬車忽然稱Coffee林芊妤是他的砲友。

網絡紅人劉馬車繼早前表示與鄧月平拍拖,近日又稱與林芊妤(Coffee)是「長期炮友」,之後又指自己與「火雞姐」丁可欣一齊過,更謂糖妹是她的真愛,關係七國咁亂。早前劉馬車貼出與Coffee的紙板合照,宣稱未來會以情侶檔合作,又謂跟她有發展地下情,並著大家要告訴給Coffee老公知他們是長期炮友。

Ad Block

Coffee林芊妤︰係咪真係有人會信?

當時Coffee回應說︰「係咪真係有人會信?點解亂噏都可以咁多人有反應,睇嚟大家打風都好悶。不過睇完大家嘅留言我就安心啦,證明大家都係理性既。」今日Coffee上載IG對話截圖,見到劉馬車曾私訊她表示想合作,然而Coffee未有回答他。

Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤旅行不忘打卡。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG)

Coffee在截圖上寫道︰「其實係咪我之前無應佢,跟住佢就開始作故仔?成件事好匪夷所思,佢想博取我嘅留意係為乜嘢?關注度?咁我畀你啦。但我真係無興趣合作,啱啱放完假返嚟好忙。」有網民回覆她的IG貼圖表示曾多次被劉馬車騷擾,Coffee回應說︰「點解要驚佢?你愈驚佢愈會搵你麻煩。」她又鼓勵大家必須要有保護自己的能力︰「如果遇到俾人Bully或騷擾嘅時候,如果只係驚同不停退縮,換來嘅只會係對方得逞同喜悅感,以及用更過分嘅方法去對付你。如果連保護同維護自己嘅膽量都冇,又點能夠保護自己身邊嘅人呢?」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受