Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-31 15:42:32

COLLAR寶礦力廣告有8個版本 Gao率先登場騷腰放煙

分享:

寶礦力率先播出Gao的版本。

COLLAR擔任寶礦力代言人,昨日官方預告她們的廣告將會是「破格經典」。今日官方釋出首支廣告片,由隊長Gao一人率先登場,片中見到她穿上白色tube top,深藍色長褲,露出纖腰,在天台邊跳舞邊放藍煙,而背景音樂就聽到她們在唱「Let’s gooooo GET UP! GET UPGET UP!」非常洗腦。

 

Ad Block
Gao版本的寶礦力廣告。 Gao版本的寶礦力廣告。 Gao版本的寶礦力廣告。 Gao版本的寶礦力廣告。 Gao版本的寶礦力廣告。 Gao版本的寶礦力廣告。 Gao版本的寶礦力廣告。 Gao版本的寶礦力廣告。

官方IG留言寫道︰「壓台感爆燈嘅Locking舞技,加埋穩定嘅跳唱功力,@gagarieo (GaoIG帳號)每次出場都總有一股霸氣魅力,加上擁有深受各團員欣賞嘅隊長風範,絕對係以汗水揮灑出領導力嘅表表者!Gao分享說︰「隊長嘅身分,提醒我除咗要喺舞台上表現好自己,仲要有照顧到各團員嘅 #領導力,以汗水揮灑出團結力我哋 @collar.weare  #寶礦力水特 @pocarisweathk 合作嘅全新代言廣告,好快有得睇喇,一齊拭目以待

依據官方限時動態的廣告宣傳標語,COLLAR的代言廣告至少分為8個版本,每位成員都有約8-10秒的solo時間,相信大會再會播出一個完整版,同時廣告歌將會成為COLLAR第三首團歌。

官方預告下一位成員即將登場。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受