Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-19 19:00:08

Dear Jane演唱會|首場請艾粒任嘉賓 Tim囡囡發燒冇影響演出心情

分享:
Dear Jane 演唱會昨晚於西九竹翠公園正式開鑼。

Dear Jane 演唱會昨晚於西九竹翠公園正式開鑼。

一連三場的《Dear Jane What's Happening Live 2022  演唱會昨晚(18日)於西九竹翠公園正式開鑼,四子以《男兒當打交》、《戰狼三國》、《Rising Star》等一系列搖滾歌曲揭開序幕,再配以噴火效果,台下觀眾隨即企起身氣氛High爆。全晚 Dear Jane唱出多首大熱作品,又玩印有他們樣子的巨形氣球全場飛,觀眾差不多由開場企到散場,一直大合唱,令四子感動不矣。

首場Dear Jane請來艾粒做嘉賓,一起合唱《大飲茶》再次high 全場。合唱過後,Tim對艾粒表示多謝,示意自己要去換衫,艾粒就搞笑問:「咦?你係主音咩?我成日以為Jackal先係主音....」引得觀眾哈哈大笑,隨即兩人又笑話,「 唔該晒我哋暖場嘉賓Dear Jane!跟住艾粒演唱會開始喇!我哋其實係簽左華納, 華納新單位,如果大家係中環站見到Future is now個廣告,你甩下就見到我哋喺嗰度㗎啦!下個禮拜,就會變成Pass is now喇!Dear Jane都會係個張Poster入面!同埋洪嘉豪嘅...」引得觀眾笑到碌地。

騷後Dear Jane接受訪問時表示完騷仍十分興奮,可惜場地限制時間,所以不能唱過十一點,非常期待明天第二場的來臨,Tim說:「冇諗過大家一開場就企晒起身,企足全場,係正嘅。喺室外冇回音嘅地方,都聽到大家嗌住同我一齊唱,非常感動。」對觀眾不斷大叫「Howie唱歌」,阿Tim笑言咁聽日佢可以唱多兩首,Howie就話因為載了耳機,聽不到叫佢唱多幾首,笑言:「我呢啲咁嘅聲唱一隻就啱㗎啦,唱多隻就會開始走,有啲驚嘅。今次大家玩下solo娛賓,開心下,演唱會又可以有多啲variety。」而JackalNice組成「NJ孖寶」亦非常受歡迎,二人笑稱 :「等咗好耐啦,終於出道!哈哈!唱片公司老闆話,如果我哋兩個出嚟唱歌每晚都好氣氛嘅話,就幫我哋出首單曲,我哋好賣力㗎。」Tim:「你哋準備做 23年新人組合!」

Ad Block

Tim過去開騷,小朋友及太太都會在場支持,但昨晚太太楊洛婷(Rabeea)及一對仔女在開騷前到了一會就離開,Rabeea向記者透露因囡囡有少許發燒,但狀態良好:「入到嚟(後台)玩嘅時候,我老婆話佢個額頭有少少『㷫』,我摸下佢額頭,㷫㷫地,小小囉,安全起見,就叫佢地不如返屋企先,過兩日再嚟睇。(會唔會擔心個囡影響演出心情?)唔會呀,小朋友係會咁㗎啦,OK嘅,OK嘅,我個女好紮實、健康,高大,所以我完全唔擔心。」

 

Ad Block
Rabeea囡囡有少許發燒,在開騷前就離開。 現場又玩印有他們樣子的巨形氣球全場飛。 Dear Jane演唱會昨晚於西九竹翠公園正式開鑼。 首場Dear Jane請來艾粒做嘉賓。 Dear Jane
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受