Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-22 20:54:58

Edan呂爵安化身精靈與《膠戰》阿正、珈其同肥腸拍新歌MV Jeffery與Hillary太靚被嫌棄(有訪問片+多圖)

分享:
Edan新歌《Again!》由Edward Chan監製,請來《膠戰》好友岑珈其、徐浩昌 (肥腸)及黃正宜(阿正)一同拍攝MV。

Edan新歌《Again!》由Edward Chan監製,請來《膠戰》好友岑珈其、徐浩昌 (肥腸)及黃正宜(阿正)一同拍攝MV。

MIRROR成呂爵安(Edan)的首個個人演唱會《EDAN LUI “IN MY SIGHT OF E” SOLO CONCERT 2023》舉行在即,忙於排練的Edan仍抽空製作了兩首全新歌 曲,已安排在今明兩日推出。打頭陣的《Again!》找來《膠戰》好友岑珈其、徐浩昌 (肥腸)及黃正宜(阿正)一同拍攝MV,實行演唱會未開,先送上驚喜與笑彈!

Edan這次新歌《Again!》由Edwin作曲,周耀輝填詞,Edward Chan監製,是一首好溫暖的歌,Edan說:「做人開心唔係咁簡單,但呢個世界好多人都陪住你,好多嘢可以重新嚟過,一齊去努力令到件事變得更加好,所以想用呢首歌帶啲正能量鼓勵大家, 話俾大家知,好多人陪住你哋㗎!」每個人人生裡面總有不如意的事,但Edan相信只要有信念,知道身邊有人陪伴在側,就有力量一同邁步跨過去,他很希望借助《Again!》感染大家,傳達正面的思想。

Edan請來《膠戰》好友岑珈其、肥腸和阿正一同拍攝新歌《Again!》MV。 《膠戰》岑珈其、肥腸和阿正以爆笑造型為Edan拍新歌《Again!》MV。 肥腸以爆笑造型為Edan拍新歌《Again!》MV。 珈其以爆笑造型為Edan拍新歌《Again!》MV。 阿正以爆笑造型為Edan拍新歌《Again!》MV。 阿正和珈其以爆笑造型為Edan拍新歌《Again!》MV。

未演已爆笑

歌曲雖然看似沉重又帶點深奧,但MV卻是截然不同的風格,而且更突出了Edan的搞笑形象。Edan說:「MV想用一種輕鬆少少嘅方式表達,所以同導演講不如玩啲搞笑啲嘅嘢啦,因為一直以嚟嘅MV,都冇乜邊隻MV可以好搞笑好瘋狂,所以今次度咗呢 個MV故仔我好鍾意!」要拍出瘋狂搞笑mode,當然要搵合適的演員加盟,而且未演 就要先令大家發笑,那麼,除了6膠,應該都沒有別的人選了。Edan續說:「一諗就好啱膠戰嘅朋友,特別啱肥腸、珈其同阿正,Hilary同Jeffrey就唔係好啱嘅角色,所以我同佢哋講,唔好意思,你哋太靚,下次先!」

Edan在新歌《Again!》MV化身精靈。 Edan在新歌《Again!》MV化身精靈,與小朋友合作。 Edan在新歌《Again!》MV化身精靈,與小朋友合作。 Edan在新歌《Again!》MV化身精靈,造型騎呢。

放大阿正、珈其、肥腸的優點

Edan坦言,能有《膠戰》的隊友一同演出,特別開心,他說:「因為拍《膠戰》以外,都冇乜機會同佢哋合作,可以搵佢哋一齊玩,所以好正!同埋咁啱今次準備緊演唱 會,我可以掉晒俾佢哋做下,我對佢哋嘅演出都好有信心,咁我就輕鬆啲,令到今次 係我拍攝時間最短嘅一次嘅MV。」既然要拍攝一個瘋狂嘅MV故事,造型上當然不能 隨便,結果珈其、阿正同肥腸的造型都為大家帶來驚喜,Edan表示這要歸功於一眾幕後人員,Edan道:「我哋花咗好多心思喺佢哋嘅造型,特別係一諗起阿正做奸角,就 覺得要俾粒墨佢,結果成個造型都好襯佢,係Perfect Match,其實佢間唔中出show都 可以試下咁做,好啱佢Punk Rock嘅形象。肥腸直情突顯佢嘅優點出嚟,好吸睛,一定 會望住佢。珈其整埋個頭,好啱佢MK年代,將佢哋3個嘅優點放大,所以我相信佢哋 都好滿意!」

Edan在新歌《Again!》MV化身精靈,花了6小時打造假耳仔造型。 Edan在新歌《Again!》MV化身精靈,花了6小時打造假耳仔造型。 Edan在新歌《Again!》MV化身精靈,花了6小時打造假耳仔造型。 Edan在新歌《Again!》MV造型騎呢爆笑。 Edan在新歌《Again!》MV造型騎呢爆笑。 Edan在新歌《Again!》MV造型騎呢爆笑。

化妝時間長過拍MV

好友們都有突出造型,Edan當然也不能例外,這次他扮演精靈,早前他在社交平台 Share時已引起廣泛討論,他自己都感激幕後製作團隊為他精心設計造型,Edan說: 「我個角色係一個精靈,守護個女仔,所以就有精靈Look嘅諗法,拍《Again!》MV 用咗兩個幾鐘,呢個妝同呢個造型,黐上去嘅假耳仔都整咗6個鐘,成件事好有心思,仲有其他瘋狂玩嘢造型,雖然拍攝鐘數唔算好長,喺MV出現時間亦唔算好長,但都好多得意嘢發生!」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受