Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-17 17:30:48

Edan孖Stephy年初七向汪明荃拜年 獲祝繼續紅紅火火

分享:
Edan孖Stephy年初七向汪明荃拜年:繼續红紅火火

Edan孖Stephy向汪明荃拜年 。

鄧麗欣(Stephy)因拍攝ViuTV劇集《男排女將》跟MIRRORERROR等成員結緣,眾人打成一片。 雖然近日EdanStephy忙於為各自主演的賀歲片落力宣傳,但適逢昨日(16日)年初七(人日) EdanStephy 便相約到汪明荃家中拜年,Liza姐貼出合照表示:「年初七,人人生日,日日都是好日。今日有呂爵安、鄧麗欣來探我和家英哥,多謝多謝!祝你們身體健康 事業蒸蒸日上!繼續红紅火火!」相中見Stephy 以素顏上陣,而Edan則頭戴cap 帽及眼鏡,打扮低調,不過就未見有其他MIRROR現身。 Edan3個心心圖案回覆,Stephy則說︰「最緊要身體健康,平安喜樂。」

另外,Edan有份主演的電影《盜月者》上畫短短一星期,已經火速突破千萬票房,Edan在社交網貼出與自己宣傳紙牌的合照,並表示:「人日快樂,亦都恭喜《盜月者》突破1500萬!!啱啱睇手機都搵返啲bts,得閒share吓俾大家睇,記得繼續叫末睇嘅朋友快啲去睇!Btw唔準諗即刻答,馬文舜定Edan靚仔啲?」;至於Stephy 有份主演的《飯戲攻心2》票房更破2500萬,相當厲害,眾演員亦將巡迴全港戲院謝票。

Edan每年也會到汪明荃家中拜年。 《盜月者》上畫短短一星期,已經火速突破1500萬票房。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受