Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-22 19:11:24

I SWIM|不忿輸俾Stanley?Alton騷肌還擊

分享:

Stanley分享與Alton的騷肌照,Alton明顯被比下去。

ViuTV集《i.SWIM》有多位靚仔助陣,包括MIRROR成員呂爵安(Edan)、邱士縉(Stanley)及王智德(Alton)等,大家都非常期待他們一幕幕的泳照Stanley和Edan在拍攝期間時分享花絮,大肌成果。相反,Alton就惜肉如金,唯一一張騷肌照,亦是由Stanley上載,相中的Alton露出膊頭及胸口少少位置,Stanleyfit爆身型則一覽無遺。

Alton早前上載了唯一一張泳照。

Alton不負「肌肉擔當」之名

隨住i.SWIM》討論度愈來愈高,StanleyAlton的騷肌照不停在網上轉載。向來有「肌肉擔當」之稱的Alton,眼見自己的肌肉被忽視,昨日在IG分享兩張照片,相中清楚見到他的六嚿腹肌。

Ad Block

Alton六嚿腹肌任睇。

將Stanley打格處理

Alton留言︰「我想喺度同大家講聲對唔住,之前拍劇係我太潛、太低調,忽視咗作為一個演員同觀眾之間該有嘅透明度同互動,我對於拍劇嘅幕後分享,可能有啲過於低調,而家可唔可以俾個機會我,我而家送上兩幅過到自己又應該過到人,又唔劇透嘅肉照,隨便睇,但拍爛檔唔好再用嗰張相,同心協力共創美好未來,好冇呀?求下你哋呀!!!!!」

最搞笑的是,Alton把與Stanley的騷肌合照,打上馬賽克,遭網民笑說要「付費解鎖」。Stanley就留下三個哈哈笑公仔作回應,而Jeremy則要求Alton上載多些照片。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受