Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-12 16:42:49

MC張天賦洪嘉豪9月踩上九展合體開騷

分享:
洪嘉豪打頭陣自彈自唱《24/7戀人》。 MC首次開大型戶外騷,MC自言緊張到手震。

MC張天賦與洪嘉豪昨晚(11)為「藝術舞台ARTSTAGE」擔任第四場表演嘉賓,兩人完騷時更與粉絲大合照。兩人受訪時直言今次不夠喉,公布將於9月再次合體,踩上九展舉行演唱會,問到二人屆時會有甚麼特別演出時,洪嘉豪笑言:「我有華納舞王之稱,到時跳舞都可以嘅。」至於會否與好兄弟MC在台上鬥舞?MC即耍手擰頭,他表示一個人跳都未搞掂,雙人舞就更難。他又透露,將於6月底推出新歌:「另外我同嘉豪都會有首演唱會主題曲,就會喺8月中出嘅。」

洪嘉豪自彈自唱

演唱會由洪嘉豪自彈自唱《24/7戀人》掀序幕,其後他再彈唱《活人鏢靶》和《逆時車站》,接著他介紹MC出場,「大家都知我同MC有首合唱歌《聖誕很忙》,但係一直都未有機會唱俾大家聽……」fans即時歡呼起哄,他卻鬼馬表示:「哎呀,覺得有啲對唔住大家,今晚大家都唔會聽到呢首歌嘅,但遲啲會有機會。今晚天雨路滑,大家小心地滑呀。」

MC感激樂迷從餐廳的小舞台到如今的戶外場地,都一直支持他。 洪嘉豪自彈自唱了3首歌, MC和洪嘉豪完騷後與粉絲大會照。

感激粉絲冒雨等開騷

MC首先唱出《反對無效》,他笑言跟洪嘉豪和在座觀眾都「水火不容」,他解釋:「因為下晝咁大雨大家都喺度等,咁極端嘅天氣都等,所以大家對我哋嘅愛都係唔會溶㗎!」其後他再唱出《Boyfriend material》及《時候不早》,並表示心情相當緊張,「我頭先喺後台緊張到手震,其實我隻手依家都仲震緊。」他又感激樂迷一直支持自己,令他由餐廳的小舞台,走到今日這個戶外場地,並為眾人送上最後一首歌《記憶棉》。

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受