Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-26 11:37:55

MIRROR12子今午到商台 森美貼粉絲通宵霸位:去食飯都鎖起張櫈

分享:
森美叫所有偶像好好愛錫粉絲。

森美貼鏡粉霸位排隊相,叫所有偶像好好愛錫粉絲。

商台門外不時都會有粉絲守候偶像,DJ森美昨早(25日)返回電台工作時,卻發現有一張張摺櫈鎖在在門外。據本報記者所見,今日11時左右,大批鏡粉在商台外排隊,有撐著傘子和坐著櫈仔,守候偶像MIRROR齊人現身。

森美在電台門口自拍短片,片中見一張張摺櫈鎖在門外的鐵欄,他說道:「商台門口成日都好多fans喺度等嘅,咁今日呢我就唔講得邊個啦,好早啊,我返工嘅時候已經擺好晒啦。你哋睇吓,去個廁所食個飯都鎖起張櫈,所以辛苦㗎!所有偶像好好錫你哋嘅fans。」森美更留言寫道:「人生有追求,就是快樂!」今天(26日)MIRROR 12子將會齊人現身電台做節目,所以不少粉絲一早便到商台通宵霸定靚位,一賭偶像風采,相當厲害。

不少鏡粉一早到商台通宵霸定靚位,去個廁所食個飯都鎖起張櫈。 本報記者所見,今日11時左右,已有大批鏡粉在商台外守候MIRROR出現。 MIRROR12子今午到商台,大批粉絲在門外等候。
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受