Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-07 20:16:11

MIRROR演唱會意外|Alton以齒輪形容整個團隊︰相信一切變好要時間

分享:
Alton王智德

Alton王智德

MIRROR演唱會於7月底發生嚴重意外,公司未幾宣布MIRROR休團兩個月,一直有指MIRROR將於本月復出,而今日MakerVille發聲明交代最新進展,並呼籲大家要一齊守護MIRROR的一切。

Alton(王智德)傍晚在IG剖白心情,坦言日子不容易,並表示大家不想刻意消失,而是有種寸步難行的感覺。他又以齒輪形容整個團隊,「之後好多嘢都係需要我哋大家分工合作,只要每粒齒輪都做好,我哋就可以一齊大步向前。」

Alton在社交平台寫道︰「最近唔係一段容易嘅日子,並唔係想刻意地消失,而係因為有種寸步難移嘅感覺。郁,又怕被放大;唔郁,又怕大家擔心。唯一可以做嘅就係保持正念,好好照顧好自己,先可以再照顧其他人。」

「喺照顧人同被照顧嘅同時,深深明白嗰種有口難言嘅感覺,係大家支撐着大家嘅時候
,有一種照顧叫做『耐心』『耐性』,我哋都相信要令一切變好係需要時間。之後好多嘢都係需要我哋大家分工合作,只要每粒齒輪都做好,我哋就可以一齊大步向前。有一位同事講過其中一句說話『要耐性、要努力、要善良。』做到,就已經好好。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受