Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-22 18:13:33

MIRROR演唱會意外|So Ching@COLLAR憔悴現身令人心酸 舞蹈員暗示有人愛理不理

分享:
阿Mo父母及哥哥、So Ching在舞蹈室跟阿Mo的好友見面。

阿Mo父母及哥哥、So Ching在舞蹈室跟阿Mo的好友見面。

MIRROR演唱會意外發生近兩個月,舞蹈員李啟言(阿Mo)雖由ICU轉至神經外科病房,但據知他的情況未見改善。早前阿Mo家人與So Ching跟一班舞蹈員見面,當日有份出席的舞蹈員在社交平台寫下當時的感受,他們全都感到難過,更有人形容So Ching「瘦至皮包骨」。So Ching在個人限時動態轉載部份舞蹈員的帖文,包括彩排時受傷的Zisac,他寫道︰「55days x 24hrs = 1320hrs,上面嗰條數係啟言受傷後望住天花板既時間!」So Ching慨嘆謂:「原來只係過咗55日!」

So Ching︰「原來只係過咗55日。」

So Ching︰「原來只係過咗55日。」

Ad Block

舞蹈員Nok︰有人聲稱要提供協助

其中一名舞蹈員Nok指阿Mo已在醫院望住天花板2個月,在意識極清醒下承受極大痛楚。他續寫道︰「有人聲稱要提供協助卻愛理不理,有人事不關己卻作出無私奉獻,呢個世界就係咁諷刺……」這番話難免令不少網民勾起MakerVille行政總裁魯庭暉當日在醫院會見傳媒時稱「我哋依家最關心、最重要嘅係兩位傷者同佢哋家人,所以我哋會繼續和佢哋溝通,然後提供一切、一切佢哋需要嘅協助,希望佢哋可以早日康復。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受