Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-12 17:14:52

MIRROR英國演唱會|Wyman黃偉文約花姐變與姜濤、Anson Lo、Edan、雙Jers見面:好笑到永世難忘

分享:
Wyman喜與姜濤、姜濤、Anson Lo、Edan、Jer和Jeremy見面,被五子包圍一臉陶醉。

Wyman喜與姜濤、姜濤、Anson Lo、Edan、Jer和Jeremy見面,被五子包圍一臉陶醉。

MIRROR將於英國時間今日(12)14日在倫敦及曼城舉行MIRROR FEEL THE PASSION CONCERT TOUR 2024演唱會,眾人抵達倫敦綵排之餘,把握時間跟曾為他們填詞的黃偉文(Wyman)見面,Wyman今日在IG分享與MIRROR五子姜濤、盧瀚霆(Anson Lo)、呂爵安(Edan)、柳應廷(Jer)和李駿傑(Jeremy)的合照,原來他本來只約花姐聊天,但5位鏡仔都先後表示要跟著來,結果反而花姐因病缺席,變成Wyman一對五相聚。相中Wyman被5子包圍,一臉陶醉,他直指感驚喜,「好笑到想唔永世難忘都唔得。我甚至唔記得咗自己已經五張幾,以為自己真係同佢哋同輩。」

Ian一落機便要要拍MV,但仍不忘往跟Wyman見面。 MIRROR抵達倫敦後齊人為演員會綵排。 MIRROR抵達倫敦後,齊人為演唱會綵排。 Jer在IG上載影片,Anson Lo興奮跟容祖兒合照。 姜濤抵達倫敦為演唱會綵排。 Lokman、AK和Alton兩中賟物。 Jeremy不忘在倫敦地標打卡。 Jer在IG Story向fans報告出發往綵排。

好傾到以為跟「應駿安濤Son」同輩

Wyman寫道,「張相係咁嚟嘅……本來,我只係約咗花姐,倫敦飲嘢。後來佢加吓一個加吓一個,變咗佢一拖二。於是我就一早按人數book好枱。到飲嘢之前嗰日,餐廳叫我reconfirm張枱,阿花又突然話要再加多一位,咁即係++3位。結果,嗰日一共嚟咗5個,以前同我合作過嘅,竟然都有嚟齊,真係一個不漏!(除咗另一位要拍MV唔得閒(陳卓賢),要約另一個時段)仲加送一位新朋友!」一次過跟「應駿安濤Son5位曾合作的鏡仔見面,Wyman大表驚喜,「我估,咁即係代表啲client感受到我有用愛去寫佢哋嘅作品,兼且合作過程中覺得我份人都唔算話太過乞人憎,所以可以一見呱。係有surprised到我嘅!而且呢餐飲嘢傾過嘅偈,去到一個位,好笑到想唔永世難忘都唔得。Thank you guys , I really had a great time,有一個 moment,我甚至唔記得咗自己已經五張幾,以為自己真係同佢哋同輩。

Ad Block

Wyman以hashtag形容今次是陣容最鼎盛的YY接客記,「花姐反而突然病咗臨時嚟唔到希望佢早日康復」、「現場嘈到呢」、「嘈到我好慶幸自己book咗個比較唔容易撞到熟人嘅地方飲嘢。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受