Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-11 16:40:12

MIRROR英國演唱會|盧瀚霆一程機食足6餐 Ian陳卓賢落機即拍MV兼搵Wyman黃偉文見面

分享:

盧瀚霆與呂爵安、柳應廷、李駿傑乘搭同一架車出發。

MIRROR將於12日及14日在倫敦及曼城舉行《MIRROR FEEL THE PASSION CONCERT TOUR 2024,日前12子聯同經理人花姐、工作人員抵達倫敦,眾人更不時在IG分享今次出埠點滴。

鏡仔紀錄出埠心情︰

Anson Lo盧瀚霆在IG限時動態紀錄了自己在一程機上食足6餐,咖哩飯、雲吞麵及甜品應有盡有。抵達之後,眾人除了分享當地接機的情況外,也有紀錄他們在英國吃甚麼,Anson Lo就上載了一大份All day breakfast,非常豐富。Stanley用餐過後,亦把握時間在倫敦街頭跑步,可惜天公不造美,全程落雨。

Anson Lo機上六餐紀錄︰

另一邊廂,Ian與徐浩、周錫漢就前往搵Wyman黃偉文見面。Wyman上載與Ian的合照,透露Ian一落機便要即刻開工。他留言說︰「你明明只得一日喺倫敦,仲要拍起一個MV,都拍拍吓抽啲時間出嚟,脫離大隊同我聚一聚。多謝你陪我過節。(影相時,經理人話『咁個MV造型咪提早曝咗光囉』!我真係有諗過幫佢全身打格,淨係突返佢塊面出嚟。)」

Wyman另外上載跟徐浩和周錫漢的合照,他留言說︰「所有今次來開演唱會的朋友,都只有這個星期日有自由時間,但每人空閒的時段都不一樣,所以我今天一整天都在和不同的配搭組合食飯飲嘢,一日幾場。好開心終於見到這些幕後戰友的「實物」。多謝你哋早機到捱住眼瞓都分兩粒鐘!」

其餘IG花絮︰

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受