Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-13 15:36:36

So Ching首度開腔 拒看留言觸動情緒 直認阿Mo事件改變人生態度

分享:

So Ching在節目中炮製意粉,但屬暗黑料理。

COLLAR成員蘇芷晴(So Ching)去年5月宣布退團後,回歸跳舞學校開班,間中也會更新YouTube頻道,其餘時間便是陪伴至今仍未康復的男友李啟言(Mo)。一直以來,So Ching從未談及過個人感受,最近她應YouTube頻道「膠保廢邀請,跟兩位主持一齊整意粉,去到尾聲更談及自己的心情及轉變。

So Ching在節目中大晒笨拙廚藝,更自爆從未切過蘋果,整個製作過程都充滿笑料,她亦笑得非常開心。其後主持近距離拍攝So Ching的食相,儘管醜態盡現,但So Ching依然笑得開心。

參加跳舞比賽或赴美發展

其後主持問及So Ching的近況,她說︰「呢排都有keep住教跳舞班,又準備緊一個叫《World of Dance》跳舞比賽,其中一個國際性少少嘅比賽,但佢每一區都會進行,咁我哋今年就玩吓」由於勝出者可以到美國發展,主持隨即表示未必可以再見到So Ching,她聞言回應說︰「點會呀?咁我會返嚟呀嘛(佢去硬呀!)唔係呀!死啦!唔係呀!好大誤會呀!」

時間沖淡一切

當被問到未來目標時,So Ching表示不能計劃太遠,但已計劃了今年的目標,「我成日覺得好多嘢好容易會變,想keep住喺YouTube或者個人層面上,有啲嘢去突破,跳舞同YouTube呢兩面,鍾意睇就睇,唔鍾意睇就唔好睇」問到她如何面對阿Mo的意外,她說︰「好老套,真係時間沖淡一切,以前我唔會信,但係我覺得基於呢件事,呢句說話真係套用到。」

提到網上的留言,So Ching直言從未看過,「好老實講,從來冇睇,除非彈到埋嚟,我冇開任何通知,冇乜必要都唔會睇,因為無論留言好與壞都一定牽動到我情緒,但我想自己穩定啲,同埋呢班人我都唔識佢嘅。(你依家可以管理到情緒?)某啲情緒一定會有嘅,但大部分都影響唔到我嘅原因,係我焦點唔同咗,搵到自己條路行,我知道自己追求個目標就夠啦!」

找回生活節奏

So Ching表示自己最大轉變是學會慢下來,自言以往是個心急的人,不會太用腦,但去年年中起,找回自己的生活節奏,知道怎樣的生活才是適合。她坦言過去的事情令她急速成長,「因為我覺得自己嘅年紀,唔可以再浪費時間,如果真係鍾意嗰樣嘢,真係要花多啲時間去令嗰件事進步,以前睇嘢好短視,依家會再睇長遠啲。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受