Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-07 13:21:41

TWINS演唱會2024|阿Sa想開Side Track演唱會 阿嬌回應會否再打側手翻

分享:
阿Sa與阿嬌完成14場紅館演唱會後,接受傳媒訪問。

Twins14場《TWINS SPIRIT SINCE 2001 LIVE IN HONG KONG》演唱會在昨間(6)於紅館舉行尾場,阿Sa與阿嬌完騷後接受媒體訪問,自爆一返回後台,助手即遞上薯片汽水和珍珠奶茶等零食,兩人為開騷戒口,終於解禁大表興奮:「聽日放假啦!呢個騒做得好開心。」

阿嬌與阿Sa坦言踩足14場感疲累,被問到會否不捨得粉絲,阿嬌笑言:「佢哋一直都係喺度,冇嘢㗎!」談到兩人在台上表示想開Side Track演唱會,會否今年內舉辦,阿嬌說:「諗吓啦!」

Sa直言:「好想有一個Side Track,今次揀歌嘅時候聽返自己啲Side Track。」但只屬初步構思,一切有待下半年完成巡迴演唱會才計劃。兩人早前唱《忠粉》時曾感觸落淚,尾場有否眼濕濕?Sa坦言:「我唱《下一站天后》嗰陣時真係有少少,見到每一晚企嗰個位,都見粉絲喺度揮手,會起雞皮,今晚嘅氣氛都好好。」至於今晚是否未夠喉時阿嬌說:「有諗過再出返嚟嘅,不過大家唔走,但導演真係建議我哋唔好再出嚟啦!」

阿嬌生日撞正開演唱會,雖然她看不清楚阿Sa悉心安排fans的生日應援舉牌字圖,但仍表示:「被重視嘅感覺。」阿Sa補充說:「我有俾返張圖佢睇,不過計劃趕不上變化。」

Twins在演唱會重演打側手翻的經典動作。 Twins唱《跅跅步哈姆太郎》時沒有打側手翻,阿Sa與阿嬌咀嘴。

冒藥影響 取消側手翻

今次開騷先後請來關智斌及容祖兒,今次都有做嘉賓,阿Sa說:「關智斌係俾我哋捉上嚟嘅。容祖兒係我哋演唱會嘅傳統。」兩人與Joey即興向台下老闆楊受成要求贊助旅行,問到想行哪裡時,阿Sa表示想去可冒險的地方,「冒險嗰啲地方好貴,唔平㗎!」

阿嬌在演唱會期間身體狀況取消打側手翻,她回應說:「我好返啦!(尾場點解唔再表演?)算啦,都打咗囉。」至於打側翻是否訓練很久,她續說:「唔使練嘅。不過嗰日我食咗藥感冒。」至於日後演唱會否再表演打側翻,阿Sa代為回應:「日後再算啦!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受