Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-22 15:29:19

ViuTV新劇《冰上火花》召募演員 網民︰請個編審搞劇本啦

分享:
ViuTV新劇招募演員。

ViuTV新劇招募演員。

ViuTV官方專頁近日重新投入運作,今日更出PO為新劇《冰上火花》(暫名)招募冰球運動員。據專頁介紹,《冰上火花》的事故事是圍繞一隊業餘冰球隊隊員,在四散多年後決定重經,並爭取進入聯賽選拔賽。隊內不同年紀隊員深愛冰球運動,就算面對生活困難,依然互相扶持。專頁又提到劇集的製作團隊希望把冰球業餘運動的故事帶給大家,讓全人類可以更加認識冰球運動。

Ad Block

網民怕成《I SWIM》2.0

雖然大家對ViuTV以不同運動做劇集主題表示高興,但同時深怕《冰上火花》是繼《I SWIM》之後又一中伏劇集,坦言希望ViuTV認為處理劇本問題。他們留言說︰「題材新穎有鬼用咩招募返個編審睇返實啲劇本仲實際啦,有啲錢真係唔慳得架」、「編劇唔該作好啲個劇本呀,唔好攪咁多無謂感情線呀唔。」、「唔好走太過FF路線,其實偶像劇都要有現實既Base,希望唔好係Iswim 2.0,拍到男排女將咁有heart我諗已經好好」同時亦有不少人留言希望ViuTV盡快播出《季前賽》。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受