Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-08 23:17:51

一舞傾城|唐文龍首與陳法蓉合作 同李嘉對打大叫好玩

分享:

唐文龍身材Keep得勁Fit,大晒結實麒麟臂。

由王晶擔任製作人的《一舞傾城》,終於播出唐文龍出獄與陳法蓉團聚的畫面。二人首次見面便要演sweet到爆的夫妻,陳法蓉表示雙方合作得好愉快,「文龍係一個好特別嘅演員,好多嘢佢都有自己嘅諗法,大家有商有量,同埋佢有句口頭禪,就係『傳說中嘅陳法蓉』,佢話佢好多朋友都好喜歡我,好羨慕佢可以同我合作演夫妻!」

Ad Block

青龍出獄同沙律團聚。

大讚陳法蓉是女神

她續指指《一舞》賣點是「情」,她說:「除咗我同一班姊妹嘅情,我同文龍嘅一段情都好重要。劇中佢坐咗廿幾年監,後生時冇得同佢好Enjoy咁拍拖,到依家咁上下年紀,佢終於放監出嚟重聚,終於唔使隔住玻璃咁探監,嗰種重逢嘅感覺係好特別。我都有同文龍講,只要將呢種情呈現到出嚟,觀眾就會好鍾意。」

文龍則大讚陳法蓉是女神,他說:「記得第一日開工時,我喺化妝間化緊妝,佢喺後面經過時好Cute咁話:『老公點呀?我哋第一次合作喎。』佢好Nice咁主動破咗冰先,令到我哋更容易互動去演啲甜蜜戲份。」二人在劇中有不少親熱戲份,文龍坦言:「都有啲壓力架,始終佢都係女神,但我哋都好合拍,同埋法蓉都好快投入角色,大家可以好放心咁去發揮。」

陳法蓉坐唐文龍大髀加咀嘴,令不少觀眾覺得二人很sweet。

硬橋硬馬對打

另外,唐文龍在劇中與「功夫狂人」李嘉近一分鐘的單挑戲拳拳到肉,講到相關動作場口,文龍受訪時大嗌好玩:「阿嘉好大隻又強勁,雖然佢係練螳螂拳嘅,但其實好多功夫都識,佢嘅前臂好強勁同埋啲骨都好硬,咁好彩我自己都有練詠春,所以同佢硬碰我都頂得住。」文龍透露兩人因服裝關係不能攝Pad,所以只能硬橋硬馬對打,他說:「依家唔容易遇到真係練過功夫嘅演員,所以今次切磋到真係好開心,雖然拍嘅時候又熱又焗好辛苦,但都好難忘。」

文龍同李嘉特別設計動作,加入南北拳腳功夫,令這場單挑戲更有功夫味道。

他續指和李嘉自度了一些動作,為對打戲增添功夫味道,文龍說:「因為唔想好似打爛仔交咁,我哋設計到一派就比較北方嘅打法,另一派就比較南方功夫嘅動作,希望大家睇得出分別。」提到兩人決戰前有「畀禮」,文龍解釋謂:「有一樣嘢武指泰哥(陳中泰)想我哋做到,就係以前8090年代啲人打交,尤其是高手與高手之間,決鬥前都會『畀禮』,可能有人話會唔會好老套,但我哋想做到嗰個時代嘅情懷。」

Ad Block

唐文龍決戰前有「畀禮」給李嘉。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受