Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-12 14:30:00

三聖邨的Little Mermaid|梁祖堯肚凸凸化老妝 徐天佑化身賣魚佬:冇得講嘢可頭痛

分享:
《三聖邨的Little Mermaid》音樂劇場6位演員:包括韋羅莎、邵美君、梁祖堯、湯駿業、徐天佑和胡麗英?(右至左)

《三聖邨的Little Mermaid》音樂劇場6位演員:包括韋羅莎、邵美君、梁祖堯、湯駿業、徐天佑和胡麗英?(右至左)

風車草劇團一連21場的《三聖邨的Little Mermaid》音樂劇場於昨晚正式開鑼,劇團中的三位主腦:梁祖堯、湯駿業及邵美君,以及有份演出的韋羅莎、胡麗英及徐天佑,在昨日最後總綵排前與傳媒友好會面,分享了這次參與演出的心情。

梁祖堯與邵美君以老人妝示人,兩人演一對賣魚的恩愛夫婦。 梁祖堯與邵美君演一對賣魚夫婦,徐天佑則是賣魚佬。

 

梁祖堯與邵美君以老人妝示人,他們在劇中飾演一對賣魚的恩愛夫婦,在影相擺甫士時也大曬恩愛,阿祖透露二人的化妝未算太難搞,他說:「你見我肚凸凸,咪以為係特技化妝,係真嘢嚟!今次演老人家,要有啲肉地,終於唔使開Show前瘋狂減肥。劇場化妝唔同一般電影、電視劇特技化妝,所以個零鐘就化好。」對於今次以三聖邨同埋美人魚作為故事主題,有份編劇的阿祖道:「今次揀三聖邨呢個地方作為故事發生嘅據點,係因為香港出名食海鮮嘅地方,大家可能諗起西貢、鯉魚門呢啲地方,但AhDee喺屯門長大,佢提議咗三聖邨,所以我哋為咗做資料搜集,都拉隊入咗去食咗幾次海鮮。至於今次終於將美人魚呢個瘋狂想法擺喺舞台上面,當中面對極大困難,但好有滿足感。」

韋羅莎在劇中與AhDee及胡麗英,關係千絲萬縷。 徐天佑化身賣魚佬,他表示角色講唔到嘢,比講到對白更難。

天佑:講唔到嘢難過講對白

天佑穿上一身賣魚佬的服飾,過去都有演過舞台劇的他,今次不用說對白,難度同樣高,天佑說:「冇得講嘢都好頭痛,因為要做出嚟,都幾得意,可以嘗試唔同嘅肢體語言,然後發現講唔到嘢真係好難,難過講到對白,所以都係一個好大嘗試。」湯駿業與胡麗英演情侶,他預告兩人將挑戰舞台劇的底線,而演婦科醫生的韋羅莎,在劇中亦與AhDee及胡麗英有著千絲萬縷的關係,但她卻要大賣關子。《三聖邨的Little Mermaid》尚餘少量門券,欲免向隅,購票從速,詳情可瀏覽風車草社交平台專頁。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受