Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-06 17:53:33

上載老婆抱B相被誤會再添子 Bob:好抱歉,冇諗過會係咁

分享:
生活

Bob今日於IG貼出Pearl抱著BB的照片。

林盛斌(Bob)今日在IG貼出一張妻子黃乙頤(Pearl)抱著一位BB的照片,並表示抱歉未有向大家透露消息,即引來網民瘋狂留言。與Pearl結婚16年的Bob,兩人育有3女1子,近日揚言有心追龍B的他,突然在IG貼出了一張Pearl抱著一位BB和3個女兒及兒子的合照。

生活

大量網民及圈中人,留言祝福阿Bob再當爸。

阿Bob在附文中道歉:「有件事,我覺得係有需要話返俾大家知好抱歉收埋咗咁耐冇同你哋講!我都真係冇諗過會係咁,我想同大家講……」即引來大批網民留言,恭喜阿Bob成功追龍B。之後朱慧敏在其帖文下以笑哈哈Emoji回應,原來是Bob一家去探望朱慧敏與她的女兒SheRa,阿Bob之後寫道:「朱慧敏同陳醫生個BB女真係好得意。」引來不少藝人留言包括陳雅麗:「以為你生多」、JW則留下5個Emoji、吳若希則說:「真係好得意。」

2021年與心臟科醫生陳良育結婚的朱慧敏,兩人的姻緣其實是經阿Bob及王賢誌介紹,因此在婚禮上兩人特別向阿Bob「斟茶」謝禮,因此兩人關係友好,會不時互相探望對方。

生活

原來Bob嫂抱住朱慧敏的B女SheRa。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受