Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-03 10:49:33

不滿當鏡粉係ATM水魚 「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」宣布永久關閉

分享:
MakerVille官網曝光 MIRROR新團體照曝光

MIRROR演唱會門票優先訂購反應熱烈。

男團MIRROR人氣爆燈,除了獲年輕女生追捧外,不少人妻、人母都被他們俘虜,去年7月就有「前夫」在Facebook發起了一個「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」,不少男士加入大吐苦水,更不時分享另一半的情況,群組至今吸逾35萬人加入。

MIRROR 即將於7月底首度進軍紅館,舉行12場演唱會,鏡粉為見偶像到處撲飛,可謂一票難求。日前門票公開發售,不少人花足11小時未能成功撲飛;其後又要登記做MIRO 再搶飛,之後又話設網上直網;有電訊商推出演唱會門票抽獎活動,但被抽中後又要選購指定服務計劃先有飛,搞到鏡粉氹氹轉。今日關注組的谷主突然在Fb 宣布將於演唱會後永久關閉群組,他坦言對今次演唱會的安排感到極度不滿,並感謝各位在這一年裡的嘅關注及支持。

谷主大數鏡粉一直以來無條件的付出,並嬲爆大呻表示:「MIRROR賣廣告,鏡粉衝住買哂佢;MIRROR有卡抽,鏡粉一日三餐食老麥;MIRROR出席活動,鏡粉早一日去排隊霸位;MIRROR出新MV,鏡粉人肉loop到幾百萬view唔知為乜;MIRROR出新歌,唔洗你比錢宣傳,佢地自己出錢出力搞應援!好喇,首個紅館演唱會難買飛就預左啦,咁多人想睇一睇個floor plan,喂黑洞咁嘅樣嘅?」

他坦言感覺就像眠乾睡濕養大個小朋友,想參加他的畢業典禮,卻要碰運氣去撲飛:「一係你就幫襯校長個fd買份保險,一係就係canteen24個月餐券,想坐靚位?買兩set丫! 你地而加係將鏡粉對MIRROR嘅愛綁架。」

Ad Block

他續說:「你當鏡粉係ATM係水魚,錢係要賺,但食相唔係咁難睇掛,各位演唱會嘅主辦單位,你地係咪真係以為d鏡粉個個都幾億身家?我地成日鬧黃牛,你地就自己做大黃牛!唔洗驚,今次實有人睇架,下次?唔知嚕」貼文一出不夠1小時,即吸引過萬人讚好及3千人人留言,不少網民紛紛表示身同感受:「諗盡方法賺到盡,榨乾每一分每一毫,仲搞埋收費直播,真係世界級」、「好中,完全係心聲」、「唔好再當鏡粉ATM!!」、不過亦有網民保持中立表示:「都好明白大家搶mirror 演唱會飛真的好艱難,但這真的不是mirror 嘅錯。」

Ad Block

 

「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」宣布演唱會後將永久關閉群組。

「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」宣布演唱會後將永久關閉群組。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受