Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-11 13:45:49

MIRROR演唱會2024|姜濤與Anson Lo傳合作表演 雙方有fans激烈反對揚言罷睇

分享:

MIRROR

MIRROR FEEL THE PASSION演唱會將於下周(15日)展開,除咗12子一齊演出嘅環節之外,各成員都會有個人表演及小組合作。

認為MakerVille咁做係製造爭端

向來係團隊人氣成員嘅姜濤同Anson Lo盧瀚霆,有傳將會喺演唱會上破格合作crossover,互唱對方歌曲甚至合唱。向來「姜糖」同「神徒」兩派fans都互相睇對方唔過眼,但今次佢地立場竟然好一致,唔希望自己捧嘅偶像同對方同台演出,甚至升級到發動「反姜神合作大行動」,表明MIRROR經理人公司MakerVille如果唔取消環節,寧願罷睇演唱會。

有「神徒」認為今次合作只會製造網上罵戰,認為MakerVille咁做係消費偶像,製造爭端,將二人推到風口浪尖。而有「姜糖」就直斥Anson Lo係「菠蘿雞」(靠黐),話咁做「搶走我地個仔FOCUS」,並明串大會係咪擔心Anson Lo「冇號召力,驚變廁所位」,又鬧「神徒」「最叻做假」。

姜濤IG深夜出PO剖白一年心路歷程 重踏叱咤舞台慶幸可以重新爬起來 姜濤在叱咤2023憑《濤》獲選我最喜愛的歌曲後,在IG post長文發表感受,配以一張黑白相(姜濤IG截圖) 姜濤在叱咤2023憑《濤》獲選我最喜愛的歌曲後,在IG post長文發表感受(姜濤IG截圖) 姜濤在叱咤2023憑《濤》獲選我最喜愛的歌曲後,在IG post長文,獲不少姜糖鼓勵支持。(姜濤IG截圖) 姜濤在叱咤2023憑《濤》獲選我最喜愛的歌曲後,在IG post長文,獲不少姜糖鼓勵支持。(姜濤IG截圖) 姜濤在叱咤2023憑《濤》獲選我最喜愛的歌曲後,在IG post長文,獲不少姜糖鼓勵支持。(姜濤IG截圖) 姜濤在叱咤2023憑《濤》獲選我最喜愛的歌曲後,在IG post長文,獲不少姜糖鼓勵支持。(姜濤IG截圖)
Klook.com

雙方fans鬧得火熱,除咗因為2位偶像人氣不相伯仲之外,去年西九音樂節安排Anson Lo做壓軸嘉賓,而姜濤就係尾二出場。當時一班「姜糖」睇完偶像演出後就拉隊走人,擺明唔俾面「教主」,令兩派fans勢成水火。

姜濤曾表明隊中最佩服Anson Lo

但姜濤同Anson Lo盧瀚霆本身係咪不和?姜濤去年Chill Club頒獎禮上,向各位隊友逐一講感受,壓軸對Anson Lo講出一番肺腑之言,表明Anson Lo係佢喺MIRROR入面最佩服嘅隊友。「我知道外界經常攞我哋嚟比較,我知道我哋好多支持者有時會因為我哋而有好多爭拗,但我想講我從來冇理過呢啲嘢,我想講我真心地……喺《全民造星》第一日開始……雖然我哋經歷過好多好多誤會,但我永遠都係最信你㗎!你知㗎!所以……I Love You」。

近期播放嘅團綜MIRROR TIME中,姜濤同Anson Lo冇面左左之餘亦會一齊坐,似乎關係冇變。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Anson Lo感激神徒5年來支持 最希望粉絲團結一致 Anson Lo最希望粉絲團結一致 。 Anson Lo近來為演唱會積極操肌。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受