Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-02 19:07:03

不知《膠戰SSP》停播 Jeffrey 阿正希望蹈員快些康復

分享:
HK ENT

Jeffrey希望受傷舞蹈員阿Mo快些康復。

岑珈其和余香凝主演的電影《緣路山旮旯》昨晚首映,《膠戰》節目4膠拍擋魏浚笙(Jeffery)、黃正宜(阿正)、劉沛蘅(Hillary)及徐浩昌(肥腸)也有現身支持。提到他們聯同呂爵安(Edan)拍攝的綜藝節目《膠戰SSP》,因為受MIRROR演唱會事故影響,延期播映,岑珈其及Jeffrey自言不知情,但亦會諒解這個決定,待事件變好後才播映也沒問題,Jeffrey認為最緊要是受傷舞蹈員康復;阿正沒有為延期感到失望。

問到岑珈其可有聯絡過Edan,岑珈其只透過《膠戰》群組傳訊息給對方,而Edan回覆「OK,我冇事」,岑珈其話現階段應給予空間讓他們慢慢調理心情;至於肥腸坦承共識不打擾Edan:「我哋都有講過話,如果佢需要一個出口,可以搵我哋傾偈,我覺得俾個空間佢等佢消化,好過我哋一人一句。」

 

 Edan Anson Lo被指責是無辜

對於有網民批評EdanAnson Lo在出事後仍繼續唱歌,眾人繼續力撐二人,阿正覺得兩人好無辜,她說:「呢個意外,觀眾睇到都反應唔切,佢哋戴住耳機演出,真係未必知背後發生咩意外,無謂為鬧而鬧。」珈其回想跟《膠戰》成員一起經歷過跳唱演出,體驗舞台表演專業而複雜:「佢哋好無辜,其實點做都有人講,希望佢哋唔係將閒言閒語放入心。」

 

HK ENT

Edan、Anson Lo被網民指責,阿正戥兩人感無辜。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受