Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-15 20:00:18

中年好聲音|李佳谷婭溦黑白雙煞Look搶Fo 吳大強跌落谷底

分享:
李佳谷婭溦黑白雙煞Look搶Fo。

李佳谷婭溦黑白雙煞Look搶Fo。

無綫綜藝歌唱真人騷《中年好聲音》,因節目調動關係,改於周日晚9點半翡翠台播出。本周日(16日)播出的第20集,是爭入總決賽的第六部曲《歌手合唱!決賽前哨戰!》,七強選手聯乘七位專業歌手合唱爭入六強,專業歌手包括韋綺姍、彭家麗、雷有輝、張崇德、吳浩康、林二汶以及谷婭溦,陣容鼎盛,而本回合的嘉賓評審是資深歌手陳潔靈。

累積排名分數暫時最高的李佳,與谷婭溦合唱《一路上有你》,同樣細細粒的兩人以黑白雙煞Look上陣,造型上非常合襯,而兩人的歌聲同樣合拍,主持車婉婉笑言:「殺氣好強呀,開埋把聲好有震撼力!」肥媽笑謂:「使唔使咁襯呀,一個黑一個白,連對靴都襯埋,佢哋年齡有啲差距,會唔會唔合拍呢?但出到嚟好合拍喎,好多人合唱好似搶包山咁,但你哋兩個係幫到對方。」累積排名分數暫時排第二的龍婷今回再有新突破,她與彭家麗跳唱《一切也願意》,兩人以黑色型格西裝Look上陣大晒性感舞姿,跳舞動作更是神同步,十足雙妹嘜,陳潔靈大讚龍婷夠大膽:「嚟到準決賽,仲可以咁大膽去改變自己形象,好鍾意你嗰種魅力。」張佳添則指樂於見到龍婷再次突破自己:「Show到畀我哋睇你係百變嘅,今次你嘅表演唔再係旺角Busking嘅歌手,而係舞台上面嘅歌手!」上集陷入危機的Bill哥哥吳大強化身緊張大師,瘋狂Chur爆韋綺姍練歌,令韋綺姍忍不住對他說:「你唔好整到我咁Stress啦!」去到正式比賽時,兩人以黑金Bling Bling造型上陣,外型上襯到絕,而表演去到尾聲時,Bill哥哥在台上玩突襲對韋綺姍做了一個大膽舉動,結果引爆全場尖叫不斷!究竟與韋綺姍鬧意見分歧的大強,最終又能否走出被淘汰的危機?

 

Ad Block
吳大強跌落谷底Chur爆韋綺姍練歌。

吳大強跌落谷底Chur爆韋綺姍練歌。

龍婷與彭家麗跳唱《一切也願意》。

龍婷與彭家麗跳唱《一切也願意》。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受