Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-18 15:37:45

中年好聲音2︱劉威煌唱《煩》玩rap8強止步 古淖文谷婭溦唱《Bad Boy》衝擊冠軍

分享:
生活

古淖文、谷婭溦唱《Bad Boy》,現場獲最多掌聲。

TVB真人騷《中年好聲音 2》昨晚播出《決賽前哨戰!歌手助力賽!》,8強選手聯乘8位歌手合唱,劉威煌找來導師彭家麗合唱林曉培的《煩》,來到關鍵的準決賽,威煌膽生毛挑戰唱rap,可惜因為緊張表演不出水準,伍仲衡評分說:「有咩理由semi final試新嘢,你嗰段rap係令我更加扣分,唔好喺比賽嘗試唔擅長嘅嘢!」最終威煌僅獲82分, 在累積排名榜包尾,8強止步。

生活

伍Sir叫淖文要再曳啲、妖啲。

昨晚一集亮眼選手絕對是古淖文,他與「恩師」谷婭溦合唱《Bad Boy》,兩人以型爆黑銀look上陣,溦溦大玩透視誘惑晒小背心,非常惹火。兩人high爆唱跳唱《Bad Boy》引爆全場氣氛,婉婉更笑言兩人合唱像「麻辣火鍋」,最終他們獲得95分佳績,平了大魔王安雅希創下的95分紀錄,亮眼表現有望衝擊冠軍寶座。對於淖文的演出,伍仲衡:「你好屬於舞台,你係今屆加埋上屆one of the most壓台,點解未俾到19分?因為我覺得未夠曳!」給了滿分20分的陳慧嫻笑言:「伍sir你後知後覺啦,我一早話咗佢係巨星嚟。」

生活

劉威煌揀錯歌兼試新嘢就出事,無緣決賽。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受