Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-21 11:50:00

何家勁內地發展健康食品生意被指身家過憶 63歲保養得宜自爆有女兒

分享:

何家勁內地發展健康食品生意被指身家過憶 63歲保養得宜自爆有女兒

63歲何家勁當年憑劇集《包青天》展昭一角爆紅,更被譽為「最靚仔的展昭」。不過,何家勁近年已淡出娛樂圈轉戰到內地從商,投資3千萬與朋友開設健康食品生意「勁家莊」,為方便打理生意更加長居內地,仍不時於社交平台分享生活。去年何家勁分享喺戶外整串燒嘅短片,就被指與謝霆鋒撞樣;早前佢亦PO出農曆新年「勁家莊」開工儀式,大派利是予員工。從照片中看到,何家勁身穿紅色上衣,戴著玫紅色框太陽眼鏡,不但精神奕奕,皮膚及身材等方面狀態極佳,絲毫未見老態。

何家勁曾一年簽150小時工作

何家勁嘅生意早已上咗軌道,有指佢擁有過億身家;但其實何家勁於娛樂圈發展期間人工甚低,佢曾表示自己當年係一年簽150小時工作,每一套劇集即使拍一兩個鏡頭,都會計1小時,至於150小時之後嘅就會另外補償,唔係嘅話就每個月幾錢就係拿幾錢:「當演員這個錢真的一把眼淚一把鼻涕啊。」

除咗身家,何家勁嘅感情生活亦成關注,網民久唔久就留言催婚。2021年,何家勁被網民問及:「為什麼還不成家」,何家勁突自爆:「女兒都比你大了」,惹大批網民追問,但何家勁就未有回覆。翌年何家勁分享與兩名小妹妹游水嘅照片,其中一個身穿紫色泳衣嘅妹妹與何家勁超級似樣,網民因而猜測會唔會就係何家勁女兒。同年,何家勁又曾大曬一幅爸爸為女兒擔遮擋雨嘅畫作,圖中寫上「寶貝,生日快樂!」;又於帖文寫道:「快樂成長!開心就好!生日快樂!萬事有我!」,不過何家勁就從未回覆過有關網民對女兒嘅提問。

Ad Block

何家勁

何家勁

何家勁微博

何家勁

何家勁

何家勁微博

何家勁

何家勁

何家勁微博

何家勁

何家勁

何家勁微博

何家勁

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受