Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-27 17:38:00

何家勁轉戰內地從商傳身家過億 直言不明移民原因:一等公民你不做去當二等公民

分享:
 

63歲何家勁近年已淡出娛樂圈,長居內地打理健康食品生意「勁家莊」。不過,何家勁仍活躍於社交平台,不時分享生活,又開Live與網民互動。

Ad Block

移民等於做二等公民

近日,何家勁一身Cap帽配襯T-Shirt打扮拍攝影片,被網民問到點解唔移民,佢就表現得相當激動:「我是真不明白那些人為什麼要移民,一等公民你不做,你去當二等公民、三等公民。到了那個地方,你怎麼樣人家也不會真的把你當自己人的。」

網民:公開梗係咁講啦

對於何家勁呢一番言論,唔少網民都有意見,留言:「以為自己係一等公民個刻就已經肯定你唔係一等啦」、「等睇社會主義鐵拳」、「有錢咪一等公民囉,無錢你只係負數公民」、「移民從來都唔容易,你去到邊你俾人歧視,咪盡力融入當地文化囉,盡力爭取他人認同囉」、「依靠內地生意,走左就甚麼都不是,賺夠果陣,佢會點?」、「佢都係講事實,佢有錢佢咪一等」、「嘥氣,公開梗係咁講啦」等等。由於何家勁當年係憑劇集《包青天》展昭一角為人熟悉,曾被譽為「最靚仔的展昭」,於是就有網民留言嘲笑:「展護衛去外國邊有得撈」。

身家過億保養得宜

何家勁嘅生意早已上咗軌道,有指佢擁有過億身家;據悉,健康食品生意「勁家莊」佔地5.4萬平方米,更將工廠打造成旅遊景點,被評為「國家AAA級旅遊景區」。而何家勁於容貌上亦保養得宜,不但精神奕奕,皮膚及身材等方面狀態極佳,未見老態。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受