Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-05 16:03:33

光頭幫內訌︱直指肥蛙干涉TomFatKi團務 福正認嫖妓反擊賴泰護女友

分享:
賴泰@光頭幫TomFatKi千字文宣布退團 福正反擊好兄弟直認嫖妓獲女友原諒

光頭幫Tomfatki成員鬧不和,賴泰(肥仔)更宣布退團。

香港獨立饒舌歌手組合光頭幫Tomfatki,年前與Billy Choi合作的單曲《天水圍 Gang Gang》大受歡迎,不過成員之間最近鬧不和,成員之一的賴泰透過IG以千字文宣布退團,坦言內部出現問題,導致兄弟情難以修補。

福正@光頭幫同以千字文出PO,自爆跟肥仔、阿奇一同「叫雞」,但已獲女友肥娃原諒。 福正@光頭幫同以千字文出PO,自爆跟肥仔、阿奇一同「叫雞」,但已獲女友肥娃原諒。 福正@光頭幫同以千字文出PO,自爆跟肥仔、阿奇一同「叫雞」,但已獲女友肥娃原諒。 光頭幫近來是非不斷 光頭幫近來是非不斷

光頭幫福正與肥蛙拍拖

光頭幫出身於天水圍,由福正(風正)、阿奇、賴泰(肥仔)組成,對於肥仔決定退出Tomfatki(TFK),他撰文先寫:「我知道呢幾日福正搵過好多人,想搵我出嚟,首先我想同大家講我安全,令大家擔心我好對唔住,我性格需要好長時間去消化一啲對我打擊好大嘅事,多謝大家體諒。」

之後,肥仔交代與福正由中學認識,曾是最好的朋友,他續說:「以前成日周圍去玩成日係條街諗橋,嗰陣好開心,後來有埋阿奇,三個一齊成長,到後期認識埋何圖東城一丁Billy Gary,我哋一齊玩同做嘢,仲越嚟越多人鍾意我哋。嗰陣我哋唔理有無人睇都好,最緊要係我哋成班Homie一齊做作品。到早兩年疫情我哋失晒方向,嗰陣時福正開始同肥蛙拍拖,我知佢畀咗好多意見想法我哋,提出咗一啲可以喺studio拍到嘅方案,令到件事繼續發展落去,我知嗰時需要行動力,但係肥蛙成功嘅方式同我哋Homie成功嘅方式係唔同,無辦法將佢嘅方法複製。」他續指尊重這件事,因為福正除咗係TFK之外也是肥蛙的男朋友,因此與阿奇選擇迴避同沉默,唔講傷害大家關係的說話。

光頭幫Tomfatki與Billy Choi合作的單曲《天水圍 Gang Gang》大受歡迎。 光頭幫Tomfatki身於香港天水圍,福正、阿奇、賴泰是主要成員。 光頭幫Tomfatki身於香港天水圍,福正、阿奇、賴泰是主要成員。 光頭幫Tomfatki身於香港天水圍,福正、阿奇、賴泰是主要成員。 光頭幫Tomfatki身於香港天水圍,福正、阿奇、賴泰是主要成員。 光頭幫Tomfatki身於香港天水圍,福正、阿奇、賴泰是主要成員。
Ad Block

肥仔表示年頭大家曾去日本,當時以為可以修補大家的團隊關係,可惜返港後卻打回原形,令他深受打擊,而且肥仔屋企亦發生一些問題,使他一下子處理不來。

肥仔指兩次演唱會,都要面對有成員覺得被漠視意見,提出退團,對於他來說係一種痛。而導致光頭幫未能繼續玩落去,是發現原來有自己人一直容許女朋友登入佢嘅WhatsApp,監視住對話,而光頭幫其他成員全不知情,嚴重侵犯私隱。後來相約見面傾,居然被要求錄音或錄影,形成不可逆轉的盡頭。肥仔指︰「一個最親嘅兄弟做到呢一步,我除咗嬲到唔識畀反應,我甚至會反思究竟我哋係咪真係對你咁差令到你會咁。我好珍惜我哋嘅友誼,我想一班人一齊做歌,一班人一齊拍片,一班人一齊進步,咁先係對觀眾最好既回饋。」肥仔自言對TFK無辦法再行落去感到好心痛、好唔開心,收埋自己一段時間,今次是他打得最多字的一次,弄至如此地步希望大家體諒。

肥蛙mandies kwok是YouTuber,IG Followers達26萬。(肥蛙IG) 肥蛙mandies kwok是YouTuber,IG Followers達26萬。(肥蛙IG) 肥蛙mandies kwok是YouTuber,IG Followers達26萬。(肥蛙IG) 肥蛙mandies kwok是YouTuber,IG Followers達26萬。(肥蛙IG) 肥蛙mandies kwok是YouTuber,IG Followers達26萬。(肥蛙IG) 肥蛙mandies kwok是YouTuber,IG Followers達26萬。(肥蛙IG) 肥蛙mandies kwok是YouTuber,IG Followers達26萬。(肥蛙IG) 肥蛙mandies kwok是YouTuber,IG Followers達26萬。(肥蛙IG)

其後,福正同以千字文回應肥仔,並寫:「去到呢刻我最對唔住嘅係我女朋友,因為呢刻都係保護緊我、肥仔、奇三個,無將我哋「叫雞」嘅事公開講出來。即使我女朋友已經原諒咗我哋,但依家所有網絡攻擊反而只係攻擊佢,佢咩都無做,但佢承受嘅係最多。難道我哋咁大個人想屈一個女人?」除了維護女友肥蛙,福正亦有該一反駁肥仔的指控。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受