Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-27 14:48:20

入圍叱咤女歌手十強 麗英感激粉絲支持 新歌MV彌補中學暗戀的遺憾

分享:
麗英新歌《惡作劇完成》MV以中學時的真實暗戀故事為藍本。

麗英新歌《惡作劇完成》MV以中學時的真實暗戀故事為藍本。

面對負評 感激粉絲鼓勵

網上頻道「小薯茄」的唱歌擔當麗英,今年首次參加叱咤頒獎禮,更在首輪公開投票中,入圍叱咤我最喜愛女歌手十強,她感激小薯茄粉絲的支持,每一票都是對她的鼓勵,「由我哋拍片、到我出歌,即使面對幾多負評都一路鼓勵我、支持我堅持自己嘅風格、做好自己。記得有一個媽媽留言話全家都好鍾意睇我、聽我唱歌,希望我有多啲信心、要欣賞自己!我好感動、知道自己做嘅嘢係有意義。」

《惡作劇完成》MV以台灣人氣偶像劇《惡作劇之吻》風格拍攝。 麗英與朱Mic大玩身高差萌。

大玩身高差萌

麗英日前推出新歌《惡作劇完成》MV,故事以中學時的真實暗戀故事為藍本,邀來同公司男團FINALLY的「顏值擔當」朱Mic擔任男主角。MV以台灣人氣偶像劇《惡作劇之吻》風格拍攝,男女主角的身高差萌充分演繹湘琴和直樹在台劇中戲劇化的情節,青澀回憶湧上心頭。MVYouTube上架不足3天已錄得逾5萬次點擊。

導演高LingMV在上水梧桐河一帶取景,日光與自然環境營造日系風格,配合新歌輕快心跳的節奏,令人少女心大爆發。麗英大讚導演美化了中學時期的回憶情節:「高Ling加插咗好多偶像劇、動漫嘅浪漫情節,以前中學邊敢咁直接表白!好似喺橋上面表白嗰個情節,直程彌補咗我中學時期唔敢做嘅遺憾。成個MV真係好有戀愛嘅感覺!」

麗英大讚朱Mic演活MV學長角色。

麗英大讚朱Mic演活MV學長角色。

Mic演活學長角色

新歌講述麗英與學長真實的暗戀故事,二人在持續的相處與陪伴中產生好感,正是「友達以上戀人未滿」。麗英笑言朱Mic絕不是自己過往暗戀對象的類型:「我通常都係鍾意運動型,黑黑實實嗰種。我中學嘅暗戀對象都頗多,我係欣賞啲男仔有自己嘅特色同長處,例如打籃球或者玩音樂,佢哋做自己擅長嘅嘢嘅時候會發光咁吸引。如果我中學時期遇到朱Mic可能都會鍾意佢,佢有幾靚仔、打鼓又幾勁,有時都會比佢charm親!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受