Ad Block Ad Block
娛樂
2021-09-29 12:01:00

前港姐亞軍楊洛婷自爆曾因拒整容被舊公司雪藏 感激老公Tim力撐

分享:
楊洛婷與Tim一家四口,非常幸福。

楊洛婷與Tim一家四口,非常幸福。

出道15年的Dear Jane在上周的5場紅館演唱會中,分享入行初期只有幾位觀眾睇騷的慘況,黃天翱(Tim)的太太楊洛婷(Rabee'a)見證著樂隊的成長,2003年香港小姐亞軍、曾効力無綫10年的Rabee'a,今早撰寫千字文,大爆從未公開、曾被迫整容的無情經歷,並感激當年獲老公Tim力撐,以一句「用所有能力去照顧我」作承諾,一直履行至今。

相關新聞:

Dear Jane開騷 Tim囝囝成最後生搞手

Dear Jane尾場獻唱Punk Rock作品 Tim藉機冧楊洛婷

Dear Jane開騷|楊洛婷拉隊支持 主音Tim唱《Let It Go》

楊格婷與Tim結婚7年,每次老公開騷她都會如小fans般落力叫喊。

楊格婷與Tim結婚7年,每次老公開騷她都會如小fans般落力叫喊。

堅拒整容 被「掟入雪櫃」零收入

楊洛婷除了分享在現場深被觸動的感受,同時亦有感而發寫道:「曾經有一段時間,我被舊公司不斷無理咁迫我去整容,因為我唔肯妥協、唔肯就犯,所以就被人無情咁「掟入雪櫃」,結果我冇工作冇收入。當時我老公就好型咁同我講,佢會用佢嘅所有能力去照顧我。的而且確,我老公絕對有履行佢對我嘅承諾,而幸運嘅係,我精彩嘅主持生涯亦隨即展開。呢個就係我哋愛情故事嘅開始。」楊洛婷於2014年約滿離開無綫,同年與Tim結婚,繼而開始電台主持的工作。兩夫妻結婚7年,育有一子一女,幼子剛於本年6月出世。

楊洛婷見證Dear Jane高低起跌的成長。

楊洛婷見證Dear Jane高低起跌的成長。

楊格婷與Tim的幼子於6月出世,成為演唱會最年幼的「工作人員」。

楊格婷與Tim的幼子於6月出世,成為演唱會最年幼的「工作人員」。

佩服老公堅持理想

接著楊洛婷有點內疚的表示,「雖然我一直都好相信我老公,好相信Dear Jane,我甚至可能係佢哋最強大嘅粉絲。但抱歉嘅係,我都有試過喺佢哋低潮時勸過我老公面對現實🤭,甚至叫佢轉變一下佢嘅職業。宜家諗番,我好慶幸佢當時冇聽我講,我真係好佩服佢地對理想嘅堅持同毅力!」她又分享,每次Dear Jane開show,都會如低音結他手Jackal有「每次開show都好驚冇人買飛」的驚恐。直至今年開show,各方友好主動追問買飛事宜,她表示,「我真心為Dear Jane感到無比嘅光榮同驕傲!我真係好愛呢四個男人!喺未來嘅日子,無論世界有幾艱難,我都會繼續suppprt你哋,希望你哋繼續用音樂同樂迷聯繫起來,創造更多大家喜歡嘅故事! FU*K YEAH!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受