Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-12 19:44:48

前港姐自爆內地拍劇人工低 王卓淇:TVB其實唔係最差

分享:
前港姐自爆內地拍劇人工低 王卓淇:TVB其實唔係最差

王卓淇自爆內地拍劇收入不及TVB。

現年32歲的王卓淇(Erin2014年勇奪香港小姐亞軍入行,至2021年離巢TVB轉戰內地做KOL,不時拍片分享娛樂圈事件及於TVB的遭遇,她曾自爆當時在TVB第一個月人工僅得$7,000,離巢前人工才升至過萬,完全不夠生活,租屋食飯都成問題所以才決定離巢。日前,王卓淇就拍片大談拍攝TVB劇集及內地短劇片酬的分別。 

王卓淇客串前TVB藝人何君誠有份投資的內地短劇。 王卓淇2021年離巢TVB轉戰內地做KOL。

王卓淇日前客串前TVB藝人何君誠有份投資的內地短劇,並自爆收入不及TVB:「大家成日話TVB嘅收入唔高,喺香港嚟講係唔高,但係同內地短劇比呢,其實係OK㗎喎。因為呢度嘅成本係幾百蚊一集㗎咋,幾百到幾千,你好紅嘅短劇演員都係幾千蚊一集,除非你係一線呀,可能佢有一兩萬一集,但係一般都係幾百蚊一集嘅啫。所以TVB都有……一千幾千一集,仲低囉呢度!唔係最差㗎其實TVB,平反一下先。」 

不過,王卓淇就大讚拍攝過程相當好玩 ,並解釋內地短劇成本低、製作快、收益高,而且拍攝過程比較輕鬆,講錯對白都可以靠後期剪接,而一套短劇只需要六日就拍完,她表示:「港劇係要拍一套戲至少三個月,其實唔止港劇,我相信好多內地劇都係拍三個月到半年,但係佢哋係可以六日拍完一套,好犀利,90集囉,當然一集係分零鐘,但係好勁囉呢個效率!」

王卓淇解釋內地短劇成本低、製作快、收益高。 王卓淇解釋內地短劇成本低、製作快、收益高。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受