Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-15 13:14:24

劉沛蘅情侶檔接廣告奉旨調情 洪卓立擔心女友拍劇啜其他男人

分享:
劉沛蘅情侶檔接廣告奉旨調情 洪卓立擔心女友拍劇啜其他男人

洪卓立與劉沛蘅情侶檔接廣告,今次是代言頭髮護理品牌。

劉沛蘅(Hillary)與洪卓立今年3月公開戀情後頻頻高調放閃,還以情侶檔姿態大受廣告客戶歡迎,繼早前獲邀拍攝米線專門店廣告後,最近兩人再次合體吸金,獲頭髮護理品牌Kerastase邀請拍全新系列廣告。洪卓立與Hillary為今次廣告到影樓拍攝,現場佈置成家居環境,兩人分別穿上米白色的家居服,公然打情罵俏,又不時互相提點、替對整理衣衫,在鏡頭前後也非常甜密。

 

Hillary與洪卓立今年3月公開戀情後,已第二次以情侶姿態接Job。 Hillary取笑男友容易面紅,今次要在人前溫馨,開始拍攝時塊面已經變紅。

今次再度以情侶檔姿態出現,洪卓立謙稱是獲女友帶挈拍廣告,並開心表示:「平時比較少接拍呢類型嘅工作,今次算係被Hillary帶挈,哈哈!以呢個狀態接工作我梗係高興,要去還神啦!希望嚟緊都可以以呢個形式工作,係開心嘅,可以一齊準備、一齊出門口、一齊收工返屋企,呢個感覺幾好嘅!好似好肉麻咁,嘻!」Hillary則取笑男友要在人前溫馨好容易面紅,她說:「呢個係我哋公開咗之後嘅第二個工作,今次係一個大型少少嘅廣告,因為公開咗先有呢啲機會,希望大家都鍾意我哋。今次拍攝都好順利!表現甜密?其實都係我哋平時咁,但就比較少畀人望住做啲咁Sweet嘅嘢。經過第一次一齊工作,我都有叫佢唔好咁尷尬,因為我比佢多接觸呢啲工作,而家都好嘅,佢係一個超級容易面紅嘅人,佢一尷尬大家都好容易睇到,啱啱開始拍時塊面已經開始紅,哈哈哈。」兩人希望繼續以情侶檔作多方面嘗試,洪卓立說:「我哋可以唱歌!Hillary有學唱歌,又學跳舞又學做戲,希望呢幾個範疇都有機會,跳舞係我強項,但係極具娛樂性嘅強項,係唔會亂咁攞出嚟。」他續說:「其實情侶檔拍戲都好嘅,如果有套劇做情侶,最尾大結局先一齊,咁中間就多啲瞹瞹眛眛就最好,不過就盡量避免有第二個男仔爭佢、強吻佢嗰啲,最好唔好!」身旁的Hillary補充說:「千祈唔好一開始就熱戀,到最尾分手,咁樣唔『老黎』呀!哈哈!」工作時能夠公然調情,二人似乎都非常受落,不過他們自言也會互相請教,希望能夠共同進步。

洪卓立與Hillary為今次廣告到影樓拍攝,在鏡頭前後也非常甜密。

洪卓立與Hillary為今次廣告到影樓拍攝,在鏡頭前後也非常甜密。

再以情侶檔吸金,洪卓立謙稱是獲女友帶挈拍廣告。

再以情侶檔吸金,洪卓立謙稱是獲女友帶挈拍廣告。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受