Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-02 18:40:16

千頌C出po再講MIRROR 指已搵人代替花姐傾鏡仔工作

分享:
花姐的經理人團隊引來公關災難。

花姐的經理人團隊引來公關災難。

早前傳媒人千頌C在網上發文,力斥MakerVille的公關能力,更詳列MIRROR幕後團體多宗惡行,矛頭直指花姐的經理人團隊,直言「鏡仔紅,經理人就算幾唔專業,有幾目中無人,作為客、合作單位、甚至fans要受氣都會忍;但依家品牌出事,如果經理人依然故我,繼續擺出一副『吹咩』嘅高高在上姿態,鏡仔就算幾努力,都好易俾經理人嘅惡劣工作態度拖後腿,好記得半年前有個廣告界朋友,曾經好唔開心咁同我講過,『有得揀,我真係好唔想夾嗰班經理人。』」

千頌C再出PO指MIRROR已經有新的團隊幫手接洽工作。

千頌C再出PO指MIRROR已經有新的團隊幫手接洽工作。

Ad Block

千頌C︰MakerVille一直知問題所在

當時不少網民見到千頌C這篇文章直斥花姐團隊大感擔心,擔憂他被花姐的粉絲狙擊並紛紛留言說︰「你大鑊啦,講真話。」之後千頌C回覆說「以事論事啫。」其後他今日再出文指MakerVille已找到合適的人「專湊鏡仔啲客」,並會很快上班,認為這位人士的出現,很可能是廣告界的福音。

千頌C寫道︰「據了解 MakerVille一直都知問題所在,所以一路想搵到個真係識做人嘅account manager,專湊鏡仔啲客,最近已經揾到,好快返工之後各大品牌、廣告界唔使直接同經理人對口。希望呢位新請嘅AM壓到場,唔會俾返啲阿姐食住

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受