Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-01 22:04:56

叱咤2022|陳卓賢首奪創作人銅獎 與林家謙馮允謙同掃兩獎

分享:
陳卓賢獲創作人銅獎

陳卓賢獲創作人銅獎(李睿哲攝)

《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮 2022》的「專業推介.叱咤十大」名單全出爐,第三位是Dear Jane的《到底發生過什麼事》,第二位是MC張天賦的《小心地滑》,至於叱咤樂壇至尊歌曲大獎由林家謙的《邊一個發明了encore》奪得,他上台先多謝黃偉文(Wyman) ︰「呢隻歌其實為咗我第一個騷寫咗好重要嘅歌,初初冇諗住寫演唱會,我覺得作用好短暫,但後來發現可以用encore延伸人生大課題,所以好多謝佢嘅idea。」

 

Ad Block

林家謙與何秉舜(李睿哲攝)

當林家謙唱完得獎歌曲之後,他說︰「珍惜一切,因為唔知幾時會失去,當失去咗就由得佢離開,唔使刻意彌補一啲缺陷,有時有少少缺陷同遺憾先係完整。所以希望大家好嘅壞嘅都會好好記住,記住開心過、失落過,我哋先會記得點樣克服過,先知道幸福,加油

接著大會再頒發幕後人大獎,黃偉文繼續冧莊奪「叱咤樂壇填詞人大獎」,並拍片分享得獎感受。今晚其中一個重點落在「叱咤樂壇唱作人」,銅獎由MIRROR的陳卓賢獲得,他說︰「大家喺我唔相信自己時,選擇相信我,終於稱我為創作!」而銀獎是馮允謙,金獎則是林家謙。他們三位同時獲得「專業推介.叱咤十大」,各有兩獎在手,而林家謙暫時以兩金領先。

Wyman身在海外拍片致謝。

Wyman身在海外拍片致謝。

陳卓賢獲創作人銅獎 。(李睿哲攝)

陳卓賢獲創作人銅獎 。(李睿哲攝)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受