Ad Block Ad Block
娛樂
2019-05-30 14:01:00

向梁思浩陳彥行發律師信 蔡楓華︰極大侮辱!

分享:

梁思浩、李麗蕊及陳彥行主持的網台節目《大家真風騷》,在3月20日播出的單元大談蔡楓華懷念過去,梁思浩在節目中更表示當年電視台派女藝人去訪問蔡楓華,「佢屙尿射你,根本唔想你喺佢前面」,同時又多次用「癲咗」字眼去形容對方。

蔡楓華昨晚在網上寫道︰「三位主持人包括梁思浩先生、李麗蕊小姐及陳彥行小姐發表長約5分鐘之對話,內容涉及對我本人蔡楓華構成惡意誹謗,失實報道及極大侮辱,本人與律師經詳細商討後,決定向該三位主持人及其網台公司作出控告,有關律師信件已發出,本人之所以採取法律行動,是為了彰顯公義及還我一個公道。」

梁思浩在節目說娛樂圈有不少「癲人」,其中一個原因是「佢哋曾經有人用過,最尾唔知點解人人都唔(錄)用佢,佢就會癲。」並以蔡楓華作為例子。他說︰「每一次同佢做訪問,都講佢以前有幾紅,咁我哋細個真係覺得佢紅過,人係會跌番落嚟。佢承受唔到自己跌番落嚟!」李麗蕊及陳彥行亦有附和。

梁思浩又提到蔡楓華曾有一段時間接受身邊的人接濟,他說︰「譬如人哋租咗一間屋叫佢住先,佢就講『呢啲我點住得,你知唔知以前我住乜,我以前住乜你哋知唔知㗎』,咁當時企埋牆角不停講『我唔會住喺呢度』。」當時節目播出之後,有不少網民指責梁思浩沒品,認為他們說話刻薄,欠缺同理心,甚至有網民留言說︰「平時講到自己幾尊重前輩,但睇嚟佢嘅尊重只係for有江湖地位嘅前輩。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受