Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-09 16:29:00

吳鎮宇兒子吳費曼14歲 有爸爸咁高兼大碼身型有佬味

分享:

吳鎮宇同太太王麗萍嘅獨子吳費曼(Feynman)今年已經14歲,最近Feynman得知有內地網民公開佢嘅照片,向來出post語帶幽默嘅佢,決定自己相自己post,仲自嘲話「還有那是幾個月前的要看就要看現在的。『雖然還是很難看』」。

Feynman post嘅近照可見,而家佢已經高過媽咪,甚至同身高1米8嘅老豆差唔多。而且睇身型都相當健碩,應該著得落大人大碼,比起其他同齡少年多咗份「佬味」!

曾拍《爸爸去哪兒2》

吳鎮宇多年前帶住5歲嘅Feynman拍攝內地綜藝《爸爸去哪兒2》,活潑醒目嘅佢得到觀眾喜愛,當時佢仲一副女仔樣。2017年,鎮宇再帶當時9歲嘅Feynman做節目嘉賓,Feynman已經開始「圓潤」,連老豆都嘲笑佢。而Feynman開咗自己微博之後,都會不時出post寸老豆,又將鎮宇嘅「黑圖」公開,但兩父子感情不受影響。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受