Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-09 17:19:49

呂爵安終「上水」為《膠戰SSP》出Post 吸逾6萬粉絲讚好

分享:
網民期待多時的《膠戰SSP》終於播出有期。

網民期待多時的《膠戰SSP》終於播出有期。

MIRROR 演唱會發生嚴重意外後,12子即時停工兩個月,而所有他們有份主演的劇集節目亦立即延期播放,由「6膠」呂爵安(Edan)﹑黃正宜(阿正)﹑魏浚笙(Jeffrey)﹑岑珈其﹑徐浩昌和劉沛蘅主持的《膠戰SSP》原定安排於86日推出,最終延至昨天108日首播。Edan8月底後未再更新過社交網 ,只是間中在Ig限時動態發文,昨晚Edan終「上水」並貼了兩張《膠戰SSP》的宣傳合照,並配上一家人及心心的emoji,吸逾6萬讚好,不少爵屎(粉絲暱稱)紛紛留言表示非常想念他,更大讚節目「好笑到癲咗」。

拍檔阿正亦在Ig貼相並感性寫道:「好記得拍《膠戰SSP》前一晚,大家平均只係瞓咗一至兩個鐘,由凌晨3點半一直踩到深夜12點,呢種瞓身﹑呢種熱血,對膠戰少啲愛都做唔到,我哋瞓得少,更何況幕後團隊,特別多謝最強嘅膠戰團隊(要俾最熱烈嘅掌聲),冇佢哋唔會造就到我哋,今集SSP好好玩,我自己睇返都笑到傻咗,希望你哋都睇得開心,每次拍膠戰都抱住『唔知係咪最後一次』嘅心去盡情喪玩,好珍惜每一次咁開心嘅回憶,希望!希望我哋可以S3再見啦,I love 6 I love 膠戰團隊 I love 膠粉。」

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受