Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-11 14:16:30

周吉佩《中年好聲音》帶挈頻接Job讓老婆放心 預告將推出新歌

分享:
周吉佩坦言《中年好聲音》冠軍名銜,為他帶來不少工作機會。

周吉佩坦言《中年好聲音》冠軍名銜,為他帶來不少工作機會。

《中年好聲音》冠軍得主周吉佩(吉吉)日前與毛舜筠、蔡一智一家與樂易玲,出席品牌旗艦店3周年慶祝活動,自彈自唱《歲月如歌》及在《中年好聲音》中唱過的《海闊天空》,並分享過去幾年疫情,太太不建議他唱歌表演,每日返工放工,曾出現抑鬱狀況。幸而參賽取得冠軍,工作機會大增,才逐漸贏得太太的信任和安心。

吉吉坦言疫情間身心都出現了狀況,甚至有抑鬱的症狀,道:「疫情呢幾年冇咗自己,因為淨係返工放工,連朋友都冇乜點見過,所以中間有段時間身體上真係有抑鬱嘅情況,唔淨只內心,可能係突然有一下壓住心口,投唔到氣嘅感覺,嗰陣開始覺得自己有啲問題。」被問到可有找出原因,吉吉道:「主要因為冇乜點見朋友,跟住疫情緩和,見返朋友,最重要參加比賽亦幫咗我好多,等我可以走返出嚟。」

Ad Block
周吉佩自彈自唱《歲月如歌》和《海闊天空》。 蔡一智帶同家人齊齊出席活動。 毛舜筠出席品牌活動。

已錄好新歌

比賽前,吉吉一次唱歌嘅機會都沒有,即使有人叫他唱歌表演,為子女健康著想,太太亦不建議,幸好贏得《中年好聲音》冠軍,為吉吉帶來不少工作機會,他高興表示,「贏咗後多咗好多演出機會,好多品牌可以合作出event,係忙啲,但太太安心咗好多,因為佢都希望我可以跑到數,而家多工作,可以換嚟太太嘅信心。」作為歌手,當然最期待推出屬於自己的作品,他透露,「嚟緊會出新歌,已經錄好歌,搞緊後期,希望盡快推出,可以俾大家睇到我自己喺音樂上嘅諗法。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受